جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست حماتسه نهم دی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حماسه نهم دی ،روز مردودی خواص بی بصیرت بود و در این روز فراموش نشدنی آحاد ملت ایران چشمان فتنه را کور و دهان بدخواهان نظام و دشمنان را بست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی قابل، ظهر امروز در نشست بزرگداشت حماسه نهم دی که در سالن اجتماعات دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: وقتی فتنه گران به مقدسات توهین کردند همه مردم برای دفاع از نظام و انقلاب به صحنه آمدند و غیرت دینی خود را نشان دادند.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: حماسه ماندگار و فراموش نشدنی ۹ دی پاسداشت ملتی متدین و غیرتمند است که خود جوش به صحنه آمدند و آرزوی دشمنان داخلی و خارجی را به یاس تبدیل کردند.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی به معنای اتحاد و انسجام ملت ایران بر علیه فتنه گران داخلی و خارجی بود و باید این روز را زنده نگه داریم و پشتیبانی آحاد ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و رهبری یکی از دستاوردهای مهم حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۹ دی بود.

حجت الاسلام قابل اظهار کرد: حماسه نهم دی ،روز مردودی خواص بی بصیرت بود و در این روز فراموش نشدنی آحاد ملت ایران چشمان فتنه را کور و دهان بدخواهان نظام و دشمنان را بست.

یادآوری می شود مراسم حماسه نهم دی، ساعت ۹ صبح در خیابان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha