یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: وکلای مردم در مجلس آینده باید بتوانند در جهت عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنند و زمینه های اقتدار روزافزون این نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، امروز در دیدار با جمعی از اساتید حوزوی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام اسلامی اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات آزاد و مردمی است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بنابراین همین خصیصه باعث شده است که دشمنان این ملت و نظام به دنبال به حاشیه بردن این همه پرسی باشند و برای رسیدن به نیت پلید خود دست به هر توطئه ای می زنند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه انتخابات مصادق بارز مردمسالاری دینی در نظام اسلامی است، بیان کرد: در میان کشورهای منطقه، ایران در بحث انتخابات جایگاه بسیار خوبی داشته و دارد و این را باید از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر نیز هدف اصلی دشمنان به جز ایجاد ناامنی سراسری در کشور، تحت الشعاع قرار دادن انتخابات پیش روی بود، لذا مردم در برابر این توطئه های دشمنان باید بسیار هوشیار و با بصیرت باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان تاکید کرد: از شما روحانیون و طلاب که به نوعی امین جامعه محسوب می شوید، انتظار می رود در ایجاد شور انتخاباتی در کشور تلاشی دوچندان داشته باشید و نقشه های دشمنان را برای انتخابات مجلس برملا سازید.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات مجلس در این دوره بسیار سرنوشت ساز است، گفت: از این جهت انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت است زیرا ما در مرحله گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و باید مجلسی انقلابی و برآمده از بطن جامعه داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود بیان کرد: وکلای مردم در مجلس آینده باید بتوانند در جهت عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنند و زمینه های اقتدار روزافزون این نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha