سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: اخلاص در عمل و داشتن نیت الهی مهمترین رمز موفقیت مدیران حوزه های علمیه در انجام هر کاری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، امروز در دیدار با معاونین و کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان قزوین گفت: اخلاص در عمل و داشتن نیت الهی مهمترین رمز موفقیت مدیران و حوزه های علمیه در انجام هر کاری است و می تواند دستیابی آنها را در پیشرفت و رشد مدارس علمی تسهیل دهد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: مدیران برای رسیدن به موفقیت در همه عرصه ها ابتدا باید به همه امور خود رنگ خدایی دهند و در جهت اصلاح خودشان تلاش کنند تا بتوانند به نتیجه مطلوب دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: اگر همه طلاب، اساتید و نیروهای اداری حوزه های علمیه با نفس هوای خودشان مقابله و مبارزه کنند و در انجام کارهای نیک و دوری از گناه حساس و دقیق باشند می توانند رضای خداوند را به دست آورند و تحقق این مهم موجب نزدیک شدن آنها به کمال الهی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: هر انسانی که به کارهایش رنگ خدایی دهد و نیت خود را خالص کند موجب اصلاح رفتارش خواهد شد و خداوند نیز ضمن دادن اجر و پاداش عظیم برکت در کارش ایجاد می کند تا همیشه سربلند و سرافراز باشد

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: اگر هر فردی در زندگی خود عمل خالص انجام دهد عملش ماندگار می شود و عمر ارزشمندی خواهد داشت و زیان نمی بیند که این از جمله مزایای انجام دادن کارها به نیت الهی است.

وی ادامه داد: هر کسی که برای رضای خدا گام بردارد و با پروردگارش معامله کند می تواند اثر معنوی این مهم را در زندگی خودش مشاهده کند و در دنیا و آخرت رستگار باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: اخلاص در عمل و داشتن  نیت الهی مهمترین رمز موفقیت مدیران حوزه های علمیه در انجام هر کاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha