جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همایش نقش زنان در عرصه فرهنگی

حوزه/ همایش واکاوی نقش زنان در عرصه های علمی، تربیتی، فرهنگی و سیاسی در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، همایش واکاوی نقش زنان در عرصه های علمی، تربیتی، فرهنگی، سیاسی، با تاکید بر آموزه های دینی عصر امروز با حمایت دفتر نمایندگی نهاد ولی فقیه در استان فارس و مشارکت مدارس علمیه معصومیه و فاطمه الزهرا (س) در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران فارس برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این همایش، برگزاری چنین جلساتی را سبب شناساندن حوزه های علمیه به جامعه دانست و اظهار داشت: برای سال های آینده باید چنین همایش هایی را در سطح ملی برگزار کرد.

همچنین حجت الاسلام محمود محمودی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس‌ در ادامه این همایش ضمن بیان جایگاه ارزشمند زنان انقلابی در پیشبرد اهداف معنوی به ذکر مثال محسوس نقش زنان در  عرصه تعالی زندگی و اجتماع پرداخت.

لازم به ذکر است در پایان این همایش حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و حجت الاسلام محمودی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس از نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی مدارس علمیه خواهران بازدید کردند.

در  پایان همایش نیز یک نفر از  اساتید و سه نفر از طلاب برگزیده چکیده ای از اثر پژوهشی خود را ارائه کردند، همچنین  از ۹ اثر برگزیده استان نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha