دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه طلاب کرمان

حوزه/ رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جمع طلاب کرمان گفت: اصلاح قانون انتخابات، معیشت مردم، اقتصاد مقاومتی، شرکت های دانش بنیان، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و ... از موضوعاتی است که مجلس یازدهم باید به آن بپردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر زاهدی در جلسه طلاب و فضلای کرمانی مقیم قم که شب گذشته در مدرسه کرمانی های قم برگزار شد، اظهار داشت: محوریت جریانات انقلابی در مجلس شورای اسلامی با جمعی از افرادی است که جلساتی نیز با همدیگر دارند تا بتوانند در موضوعات گوناگون، ورود جدی داشته باشند.

وی ابراز داشت: یکی از بحث هایی که در مجلس شورای اسلامی دنبال کرده ایم، موضوع مبارزه با فساد است که از مطالبات مقام معظم رهبری می باشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: سوء استفاده از صندوق ذخیره فرهنگیان، بانک سرمایه و ... از جمله این مباحث بوده که پیگیر آن شدیم و خوشبختانه به نتایج خوبی نیز رسیده و افراد بسیاری نیز بازداشت شده اند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فروش اردوگاه شهید باهنر آموزش و پرورش از دیگر مباحثی بوده است که متأسفانه به قیمت کمتری به یک شرکت فروخته شد و پیگیر آن شدیم تا این اردوگاه برگردانده شود.

دکتر زاهدی بیان داشت: ورود به پرونده تخلفات بانک مرکزی و ورود در مباحث غیرقانونی سازمان خصوصی سازی از دیگر موضوعاتی بوده است که در موضوع مبارزه با فساد، پیگیر آن شده و پرونده هایی در این خصوص در قوه قضائیه ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: مجلس دهم دارای سه فراکسیون ولایی، مستقلین و امید است که هرکدام از آنان قریب به ۱۰۰ عضو دارند؛ البته در موضوعات گوناگون ترکیب و تعداد افراد این فراکسیون ها تغییر پیدا می کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: قانون گذاری و نظارت، دو کار اصلی مجلس شورای اسلامی است که ورود در موضوع فساد و ... در این راستا بوده است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: اصلاح قانون انتخابات، معیشت مردم، اقتصاد مقاومتی، شرکت های دانش بنیان، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و ... از موضوعاتی است که مجلس یازدهم باید به آن بپردازد.

دکتر زاهدی در این جلسه به برخی از سؤالات طلاب و فضلای کرمانی مقیم قم نیز پاسخ داد.

همچنین حجت الاسلام مولا، نماینده طلاب کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: حضور نمایندگان مردم در جمع طلاب، یکی از برنامه هایی است که برنامه ریزی شده تا هم طلاب و فضلا سؤالات خود را مطرح کرده و هم نمایندگان مجلس پاسخگوی سؤالات، نظرات و پیشنهادات و انتقادات باشند.

وی ابراز داشت: امروز یکی از نگرانی های مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه، طرح جدید بانکداری اسلامی مجلس است که نیازمند ورود جدی تر نمایندگان انقلابی در این موضوع می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فیذ IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    0 0
    این تبلیغ نیست؟؟؟