سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هشمی گفت: کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که هدف دوم دشمن در این مرحله است و هیأت‌های اجرایی و نظارت با صداقت و صلابت انقلابی و نگاه درست و صحیح به فرایند احراز صلاحیت کاندیداها، حق الناس را در تایید افراد مومن، صالح، انقلابی و توانمند، رعایت کرده، و بدین طریق اعتماد و امید عمومی مردم را برای مشارکت حداکثری تقویت نمایند.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید محمد هاشمی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماکو به پیام مقام معظم رهبری به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و اظهار داشت: نماز موجب طهارت انسان و مراقبت از انحراف او می‌شود و فکر و عمل نمازگذار را به سمت نور هدایت می‌کند و به انسان آرامش می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر اوضاع جامعه آشفته و به هم ریخته است نتیجه غفلت از نماز است و برای سر و سامان دادن به امور زندگی باید از نماز شروع کرد.

امام جمعه ماکو تصریح کرد:  آمریکایی‌ها از اول دشمنی را بر علیه ملت ایران آغاز کردند ومقام معظم رهبری در بیانات خود بیان می‌کنند که "بعضی خیال می‌کنند دشمنی‌هایی که با ما می‌شود به خاطر این است که ما ستیزه‌گری کرده‌ایم؛ ما دائماً انگشت در چشم اینها کرده ایم، اینها از این جهت با ما دشمنی می‌کنند؛ و جنگ را دشمن با بدگویی، با تحریم، با طلبکاری، با پناه دادن به دشمن ملت ایران؛ شروع کرد.

وی افزود: عامل دشمنی آمریکا در دیدگاه رهبری مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و این امر هم مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی آمریکاست.

حجت الاسلام هاشمی بیان داشت: دشمن در مواجهه‌ چند ضلعی و جنگ ترکیبی خود با راهبرد فشار حداکثری، می‌خواهد انتخابات را به تعویق بیاندازد و یا حداقل مشارکت مردم را کاهش دهد.

وی اضافه کرد: به حمد الله هدف اول دشمن؛ با هوشمندی رهبری و مردم با شکست مواجه شد، و آشوب های آبان 98 برای رسیدن به این هدف در همان مرحله اول، در نطفه خفه شد.

امام جمعه ماکو در پایان بیان داشت: کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که هدف دوم دشمن در این مرحله است، با توجه به توطئه‌های رنگارنگ استکبار و پیاده نظام داخلی، در این مرحله وظیفه اصلی بر عهده هیأت‌های اجرایی و نظارت است که با صداقت و صلابت انقلابی و نگاه درست و صحیح به فرایند احراز صلاحیت کاندیداها، حق الناس را در تایید افراد مومن، صالح، انقلابی و توانمند، رعایت کرده، و بدین طریق اعتماد و امید عمومی مردم را برای مشارکت حداکثری تقویت نمایند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha