جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: جدایی ملت و نظام از اهداف اصلی دشمنان است، اما آحاد ملت ایران به بهترین شکل جواب بدخواهان نظام را داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های مراسم حماسه  نهم دی  حوزه علمیه قزوین، گفت: عمب له بیانات مقام معظم رهبری مسیر تعالی و اقتدار این نظام برآمده از خون شهدا را در آینده تضمین نماید.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در این 40 سال از رهبری شایسته و بی نظیر رهبر انقلاب اسلامی بحران ها و توطئه های زیادی را به خوبی پشت سرگذاشته که به مراتب دشوارتر از گذشته بوده و با هدایت خلف صالح حضرت امام خمینی (ره) خنثی شده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: دشمنان طی سالهای گذشته کار آمدی ولایت فقیه و نظام دینی را در خنثی سازی توطئه های گوناگون به خوبی دیده و این جایگاه رفیع  و مهم را مورد هدف قرار داده و ما امروز باید از نظام ولایی بیش از پیش دفاع نماییم.

وی به حماسه فراموش نشدنی نهم دی پرداخت و بیان کرد: ملت ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با حضرت امام خمینی (ره) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای جاودان و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم نشان داد که درست در روزهایی که همه حرمت ها شکسته شد، ولی مردم همیشه بصیر ایران اسلامی زنده، بیدار و هوشیار هستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: جدایی ملت و نظام از اهداف اصلی دشمنان است، اما آحاد ملت ایران به بهترین شکل جواب  بدخواهان نظام را داده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha