پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بی شک دشمن برای انتخابات مجلس یازدهم در کشور برنامه های بسیاری در اتاق فکر خود تهیه و تنظیم و آماده اجرا دارد، لذا باید دسیسه ها علیه آینده نظام و انقلاب برای مردم روشن و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان، صبح امروز در نشستی با جمعی از مدیران مدارس علمیه کردستان اظهار داشت: فتنه ای که در آبان ماه جاری با حمایت و مدیریت دشمنان و معاندان علیه ملت و نظام اسلامی انجام گرفت نه اولین فتنه و نه آخرین آن خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: فتنه آبان ماه از جهات  مختلف باید تحلیل و بررسی شود، زیرا برنامه ریزی دشمنان داخلی و خارجی در این فتنه بسیار پررنگ و مشهود بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بعد از خاموش شدن فتنه فتنه گران، زمزمه های فتنه ای دیگر در کشور به گوش می رسد، عنوان کرد: بعد از ناکام ماندن نقشه دشمن در ایجاد آشوب و بلوا در کشور، این روزها برخی از رسانه ها به ویژه فضای مجازی به صورت مشترک و هماهنگ در حال انتشار اخبار و گزارش های ساختگی، جعلی و... برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد زیرساخت های فتنه ای دیگر در داخل کشور  می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: در برخی از این اخبار از کشف اجسادی در برخی از سدها و... خبر داده می شود که اگر خوب به نحوه نشر این اکاذیب نگاه کنیم متوجه می شویم که در باطن این اخبار نیات و برنامه های خطرناکی توسط معاندان و عوامل برانداز نهفته است.

وی با اشاره به لزوم حفظ هوشیاری و بیداری ملت در برابر فتنه های آینده دشمنان عنوان کرد: شکست مذبوحانه فتنه آبان ماه در کمترین زمان ممکن و پاسخ کوبنده ملت ایران به عوامل استکبار در کشور باعث شد که دشمن شیوه عداوت خود را تغییر دهد و اکنون اندک اندک صدای پای این فتنه جدید به گوش می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: انتشار اخبار و گزارش هایی از کشته شدن مردم در اعتراضات آبان ماه توسط سایت های بیگانه و فضای مجازی نشر داده می شود به نوعی واکنش دشمنان به شکست فتنه و نیز زمینه سازی برای فتنه ای جدید و گسترده تر در کشور است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه روحانیت و طلاب در این میان وظیفه ای بس سنگین برعهده دارند، عنوان کرد: شما روحانیون و طلاب معتمد جامعه هستید، لذا باید در این روزها نسبت به بیداری بیشتر ملت و افشاگری چهره های نفاق و توطئه کوشا باشید و اجازه ندهید این انقلاب خدایی ناکرده به سرنوشت کشورهایی همانند عراق و... تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در پایان سخنان خود گفت: بی شک دشمن برای انتخابات مجلس یازدهم در کشور برنامه های بسیاری در اتاق فکر خود تهیه و تنظیم و آماده اجرا دارد، لذا باید دسیسه ها علیه آینده نظام و انقلاب برای مردم روشن و تبیین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha