پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمد حاتمیان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یک نگاه تقدس‌آمیز از سوی پروردگار به زنان وجود دارد و این نگاه ارزشمند به جنس زن به علت مادر شدن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان امروز در جلسه جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستان، اظهار داشت: جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستان به دلیل تلاش‌های خوبی که داشته است در ستاد مرکزی هم به خوبی ارزیابی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه از سال ۸۱ تا ۸۵ نیز در استان کردستان خدمت کرده است، افزود: در طول سال‌های گذشته ارتباط کاری وسیعی با این استان و استان‌هایی که دارای جمعیت تلفیقی اهل سنت و شیعه هستند، داشته‌ام و همچنان نیز این ارتباط برقرار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: در طول تاریخ بشر و در دوره‌های مختلف نگرش‌های مختلفی نسبت به هویت و جنسیت زن وجود داشته است، اما این نگرش‌ها همیشه مثبت نبوده، در حالی که زن و مرد تفاوتی ندارند و خداوند انسان را خلق کرد که همواره مورد کرامت پروردگار قرار گیرد.

حجت الاسلام حاتمیان یادآور شد: از منظر دین به همان اندازه که مرد می‌تواند در تقرب الی‌الله و سعادت و رشد و تعالی و علم و دانش پیش برود زن هم می‌تواند و خدای بزرگ مادر را از جهتی که مادر است مورد تکریم و احترام قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: کردستان استانی فرهنگی است و باید از کش و قوس‌ها و چالش‌های سیاسی و نگرش‌هایی که انباشت ۱۴۰۰ سال ذهنیت های بسته است عبور کرد تا برای رفع مشکلات و رشد آن تلاش شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha