سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
همایش بین المللی

حوزه/ همایش بین المللی «گفت و گوهای فرهنگی در چشم انداز تمدنی ایران و جهان عرب» با حضور برخی از رؤسای دانشگاه ها و اندیشمندان ایران و جهان عرب در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این همایش با هدف بسط تعامل و تقویت سهم اندیشمندان ایران و جهان عرب در مسیر حل چالش های موجود در مسیر روابط فرهنگی و به منظور پیدا کردن راه حل های مشترک جهت برون رفت از آن با استفاده از گفتگوهای فرهنگی به همت معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، دانشگاه کوفه، مرکز الحضاره لتنمیه الفکر السلامی لبنان، جامعه المصطفی (ص)‌العالمیه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، دانشگاه ادیان و مذاهب،  و... از جمله مجموعه هایی هستند که در برگزاری این همایش همکاری دارند.

همایش بین المللی «گفتگوهای فرهنگی در چشم انداز تمدنی ایران و جهان عرب» دوشنبه ۲ دی ماه ۱۳۹۸ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در قم، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha