جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش رسانه الازهر

حوزه/ امروز دوشنبه چهارمین کنفرانس رسانه الازهر توسط دانشکده رسانه دانشگاه الازهر با عنوان رسانه میان تعصب و پذیرش دیگران آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه امروز دوشنبه چهارمین کنفرانس رسانه الازهر توسط دانشکده رسانه دانشگاه الازهر با عنوان رسانه میان تعصب و پذیرش دیگران آغاز به کار کرد. این همایش به مدت دو روز ادامه دارد و فعالیت آن زیر نظر خالد عبدالغفار وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی مصر و خانم دکتر الفت کامل رئیس دانشگاه تکنولوژی و اطلاعات انجام می شود تا در پرتو این همایش وضعیت رسانه های عربی در زمینه تعصب و بازیابی جایگاه رسانه عربی به عنوان ابزاری برای احترام به ارزش ها و پذیرش نظرات دیگران بررسی شود.

دکتر سامی الشریف رئیس دانشکده رسانه دانشگاه تکنولوژی و اطلاعات مر که ریاست این همیایش را بر عهده دارد گفت: این همایش به بررسی تحقیقات علمی محققان دانشگاه های مصری و عربی در زمینه محورهای همایش می‌پردازد و در خلال آن نشست ها و کارگروه های مختلفی نیز درباره نقش رسانه در دوری از تعصب و بازگشت به قبول دیگران در رسانه های سنتی و جدید برگزار می شود و جوانب قانونی و اخلاقی رسانه و نقش آن در مواجهه با تعصب در رسانه نیز در این نشست ها مورد بررسی قرار می گیرد.

در این همایش شخصیت های مختلف مصری از جمله محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر و غانم سعید رئیس دانشکده رسانه دانشگاه الازهر و جمعی از مسئولان رسانه ای و دانشگاهی حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha