چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسلمانان به عیادت از بیماران بستری در بلک برن رفتند

حوزه/ جمعی از داوطلبان مسلمان عضو شورای مساجد لنکشایر در شهر بلک برن، در راستای عملی خیر، به دیدار بیماران سالخورده و بستری در بیمارستان رفته و به آنها هدایایی دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، مسلمانان شهر بلک برن در شمال غربی بریتانیا، با هدایا به دیداران بیماران بیمارستان ها رفتند تا کریسمس را به آن ها تبریک بگویند.

به گزارش آسیا تصویری ، گروهی از داوطلبان مسلمان شورای مساجد لنکشایر در بیمارستان سلطنتی بلکبرن بازدید ویژه ای از بیماران کردند تا پیش آغاز تعطیلات لبخندی را بر لب کسانی که نمی توانند در این ایام همراه با خانواده هایشان باشند بنشانند.

داوطلبان شورای مسجد همچنین به بیماران این بیمارستان هدایای ویژه ای اهدا کردند و زمانی را به گفتگو و همدلی با بیماران اختصاص دادند.

رفیق صوفی ، سرپرست این شورا گفت:  ما خوشحالیم که فرصتی پیدا کردیم که به عیادت این بیماران سالخورده برویم.

وی گفت: در طول این ماه های سرد زمستانی ، مهم است که ما افکار مهربانانه ، احساسات گرم و اعمال خوب را با بیماران در میان بگذاریم تا همه از جمله آن هایی که دوره ای از بیماری و رنج را تجربه می کنند ،  بتوانند شادی را تجربه کنند. ما صرف نظر از ایمان و پیشینه فرهنگی به جامعه سالمندان کمک می کنیم.

 گفتنی است براساس سرشماری سال 2011، اقلیت مسلمان انگلیس رقم قابل توجهی بوده و نزدیک به 2.7 میلیون نفر رسیده است. گرچه مسلمانان کریسمس را جشن نمی گیرند اما در سال های اخیر برای ایجاد روابط دوستی با همسایگان و شهروندان در کشورهای غربی، به فعالیت های خیریه، هدایاء دادن، کمک به بی خانمان و تمیزکردن خیابان ها اقدام می کنند.

در دسامبر سال 2017 ، گروهی از دانش آموزان مسلمانا دبیرستان توحیدالاسلام به عیادتکودکان بستری در بلک برن رفته وبه آن ها کادو هدیه دادند.

در اوایل همان سال ، گروه دیگری از دانش آموزان مدرسه ابتدایی روضه العلوم به کودکان بستری در بخش کودکان در این شهر، اسباب بازی هدیه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha