جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمپین کریسمس مسلمانان هادرزفیلد و اهدای کمک به نیازمندان

حوزه/ جوانان داوطلب مسلمان در شهر هادرزفیلد در بریتانیا بیش از 100 کیلوگرم مواد غذایی و ملزومات را خریداری کرده و در راستای کمپین «خوش آمدگویی برای کریسمس» به بانک غذای شهری اهدا کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از examinerlive، داوطلبان مسلمان در شهر هادرزفیلد بریتانیا  کمپینی با نام «خوش آمدگویی برای کریسمس» راه اندازی کرده و به اهدای کمک های غیرنقدی، کالا و مواد غذایی به بانک غذای شهر اقدام کردند.

 جوانان عضو انجمن اسلامی هادرزفیلد بیش از 100 کیلوگرم مواد غذایی و ملزومات را به بانک غذایی تحویل دادند. این جوانان مسلمان در سال های گذشته نیز کمپین های مختلفی برای خوش آمدگویی کریسمس به هموطنان مسیحی در شهرشان راه اندازی کرده بودند که شامل برگزاری میهمانی های ناهار روز کریسمس برای نیازمندان، اهدای هدایا به کودکان بستری شده در بیمارستان ها و تمیز کردن خیابان های شهر پس از روز عید کریسمس می شد.

 اسکندر محمد از رهبران انجمن گفت: جوانان در این مدت کمک های مالی را در مسجد جمع آوری می کردند تا بتوانند مواد غذایی را خریداری کرده و به کسانی که در این شرایط در بحران به سر می برند کمک رسانی کرده و در زندگی آن ها تفاوتی ایجاد کرده باشند.

وی ادامه داد: جوانان خودشان اقدام به خرید کرده و این را یک فرصت عالی برای انجام وظیفه اسلامی شان در راستای خدمت به نیازمندان و فقرا می دانند و در این راه از پیامبر اکرم (ص) پیروی می کنند.

 انجمن همچنین قصد دارد در روز عید از خانه سالمندان و بیمارستان ها بازدید کرده و به کودکان بستری در بیمارستان اسباب بازی هدیه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha