پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کنگره ۱

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، در کنگره شهدای روحانی هرمزگان گفت: دشمن به دنبال این است که مردم را در مقابل ولایت فقیه قرار دهد تا از این راه بتواند به اهداف خود برسد، امروز نیازمند همدلی و هماهنگی تمام مسئولین هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، کنگره شهدای روحانی هرمزگان، صبح امروز، با سخنرانی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، در مصلای مسجد جامعه بندرعباس آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فرد در این کنگره گفت: برگزاری این کنگره و بزرگداشت شهدا نمادی از همفکری و همراهی در دفاع از انقلاب اسلامی است که برای حفظ آن ۲۰۰ هزار شهید داده شده است.

وی افزود: نقش روحانیت به عنوان تبیین کننده قوانین اسلام و بیان کننده جایگاه شهدا و حضور فعال در میدان جنگ و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: قریب به ۴ هزار شهید روحانی در کل کشور تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است که ۳۲نفر از آنها هرمزگانی هستند.

وی اظهار کرد: ولایت دوستی با ولایت محوری فرق اساسی دارد و ملاک عمل در ولایت محوری اطاعت از ولی فقیه است تا از هر گونه آسیب مصون بمانیم.

طیبی فرد عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که مردم را در مقابل ولایت فقیه قرار دهد تا از این راه بتوانند به اهداف خود برسد، امروز نیازمند همدلی و هماهنگی تمام مسئولین هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha