جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: تنها راهی که می‌تواند برای ما افتخارآفرین باشد اطاعت مطلق از ولی‌فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزار شد، گفت: انقلاب شکوهمند ملت ایران به رهبری  حضرت امام خمینی ‌(ره) بر پایه اصول اسلام ناب محمدی ‌(ص) شکل گرفت و امروز به برکت خون‌های شهیدان، نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتوی ولایت فقیه و با مدیریت و درایت بی‌بدیل مقام معظم رهبری، استوارتر از هر زمان دیگری، در مسیر عدالت و تحقق حکومت جهانی اسلام به پیش می‌رود.

  وی تصریح کرد: حضرت  آیت‌الله خامنه‌ای با حرکت در مسیر اندیشه‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) توانست کشور را از بحرانی ترین حوادث و شرایط نجات دهد و دل‌های دوستان انقلاب و اسلام را شاد و دشمنان و بدخواهان دین و کشور را در سراسر جهان و منطقه مأیوس سازد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تاکید کرد: تنها راهی که می‌تواند برای ما افتخارآفرین باشد، اطاعت مطلق از ولی‌فقیه است.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل تبعیت از ولی فقیه از نصرت الهی برخوردار است،  عنوان کرد: اقتدار و عزت  نظام مقدس مرهون ولایت پذیری ملت ایران است و تداوم و استمرار انقلاب در طول چند دهه گذشته نقش تاثیرگذاری ولایت فقیه را ثابت کرده است.

حجت الاسلام کاظم لو تصریح کرد:  امام خمینی (ره)  همواره جامعه اسلامی را به انسجام و همبستگی دعوت می‌کرد.

در برابر خون شهدا مسئول هستیم

حجت الاسلام علی اکبر محمدیان هم در این مراسم گفت: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و پس از آن در  هشت سال دفاع مقدس پشت ابرقدرت ها را شکست، به برکت رشادت ها و جانفشانی های شهیدانی بود که از همه هستی خود گذشتند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون پاک و مطهر شهیدان آبیاری شده و اقتداری که امروز کشورمان در فضای بین الملل از آن برخوردار است، به واسطه خون مطهر شهدا حاصل شده است.

وی تصریح کرد: امروز همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم، چرا که آنها غرور ملی و امنیت را برای کشور و مردم به ارمغان آورده اند .

محمدیان به حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره و بیان کرد: ملت غیور ایران با وجود همه مشکلات برای دفاع از میهن تا آخرین نفس آماده است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مردم براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در راهپیمایی ۲۲بهمن ثابت می کنند که در هر شرایطی پای انقلاب  می مانند و در مواجهه با دشمن شوخی و تعارف ندارند.
 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha