شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسئول بسیج طلاب آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی گفت: امروز عده‌ای تلاش می کنند با ایجاد دوگانگی در جامعه، مردم را در مقابل رهبری قرار بدهند و در این مورد نقش رسانه‌های ضد انقلاب بسیار مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی، امروز در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین‌دژ که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: در اصلاح قیمت حامل‌های انرژی احتمال آسیب دیدن برخی خانواده‌ها وجود دارد و مسئولین باید با اعطای یارانه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه این آسیب‌ها را جبران کند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی، در ادامه اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب را ضروری خواند و افزود: تفرقه و واگرایی به نفع جامعه نیست و خیلی‌ها در شروع انقلاب همراه امام خمینی (ره) بودند اما عاقبت به خیر نشدند و نمونه این افراد در طول تاریخ فراوان دیده و شنیده‌ایم.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: دین اسلام فقط به‌دنبال تربیت عابد محض نیست، بلکه در مکتب اهل بیت(ع) باید فرمانبردار الهی بود و امروز برخی‌ خواص اطاعتشان از ولی فقیه کامل نیست.

وی ادامه داد: امروز عده‌ای تلاش می کنند با ایجاد دوگانگی در جامعه، مردم را در مقابل رهبری قرار بدهند و در این مورد نقش رسانه‌های ضد انقلاب بسیار مؤثر است؛ در حوادث اخیر هم عده‌ای منتظر فرصت بودند تا تفرقه در نظام را کلید بزنند، اما رهبر معظم انقلاب با تیزهوشی، نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی در پایان گفت: همه ما باید در راستای تقویت دولت، مجلس و قوه‌قضائیه که تقویت نظام اسلامی است، قدم برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha