چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در انقلاب اسلامی به دنبال تمدن اسلامی هستیم، که در این راه دشمن همواره به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است، اما علی رغم تمام توطئه‌ها، دستاوردهای انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در یادواره شهدای دانش آموز دوران انقلاب، در مدرسه صدرای بیرجند گفت: مسیر شهدا مسیر نور، نجابت و هدایت است و اگر در این مسیر قرار بگیریم، در دنیا و آخرت سربلند خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز آثار دهه مبارک فجر در اقصی نقاط دنیا دیده می‌شود و به زودی عالم گیر خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، انقلاب اسلامی ایران را متمایز نسبت به تمام انقلاب ها دانست و تصریح کرد: انقلاب ما با همه انقلاب‌های عالم متفاوت است، اما اهداف و آرمان‌های مشترکی با مبعث دارد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در غدیر دارد، خاطرنشان کرد: این انقلاب با تفکری مانند تفکر سیدالشهدا(ع) شکل گرفته و دارای پیام «هیهات مناالذله» است.

وی تصریح کرد: ما هیچ وقت زیر بار ذلت نمی‌رویم و امروز طعم شیرین عزّت به خوبی حس می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، به تمدن سازی در نظام انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: در انقلاب اسلامی به دنبال تمدن اسلامی هستیم، که در این راه دشمن همواره به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است، اما علی رغم تمام توطئه‌ها، دستاوردهای انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ملت باید به یک خودباوری ملی برسند، تاکید کرد: قبل از انقلاب ۶۰ میلیون آمریکایی در ایران بودند اما امروز افرادی انقلابی هیمنه آمریکا را به هم پاشیدند و این نتیجه خودباوری و عزم جدی ملت است.

وی افزود: دارابودن ایران از امنیت پایدار، مردم سالاری دینی و استقرار نظام جمهوری مبتنی بر رهبری ولایت فقیه از جمله ویژگی‌های انقلاب است.

انتهای پیام/13

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha