جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام پناهیان

حوزه/ حجت الاسلام پناهیان، پذیرش معاهدات ننگین را اصلی ترین منکر دانست و گفت: امروز غرب با پررویی از برجام بعدی حرف می زند، اما دیگر ما نخواهیم گذاشت چنین اتفاقی رخ بدهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد پناهیان، شامگاه چهارشنبه در سومین یادواره ۱۱۰ شهید مسجد امام حسین(ع) بیرجند، با بیان اینکه اصلی ترین منکر، پذیرش قوانین طاغوت و معاهدات ننگین است، گفت: امروز غرب با پررویی از برجام بعدی حرف می زند، اما دیگر ما نخواهیم گذاشت، چنین اتفاقی رخ دهد، ‌چون ما هیچ وقت به حرف آمریکا گوش نکردیم و امروز آمریکا و اسراییل در انزوا هستند.

وی ادامه داد: امروز که ترامپ برای بزرگ جلوه دادن کارش، طرح معامله قرن را رونمایی می‌کند و در جوابشان مقام معظم رهبری فرمودند "که اینها احمق هستند و همه جهان مقابل این معامله قرن ایستاد".

این استاد حوزه به تفاوت مجلس شهدا با مجالس دیگر اشاره و تصریح کرد: جهاد، دری از درهای بهشت است، که خدا به روی انسانهای خاص خود باز می‌کند و فضیلت اینها از همه بالاتر و قرآن هم تاکید دارد، که شهدا زنده هستند.

 پناهیان با توجه به آیات قرآن از جانب خداوند شهدا را زنده دانست و خاطرنشان کرد: خداوند هم جریان شهادت را استقرار حیات عنوان کردند و خداوند اصرار دارد، که ما باور کنیم شهید زنده است.

وی ادامه داد: پیامبر(ص) فرمود که عمل شهید رشد می‌کند، امام حسین(ع) ۱۴۰۰ سال پیش شهید شد و امروز عمل و مجاهدتش رشد کرده و به امروز رسیده است.

این استاد حوزه با بیان اینکه مومن اهل سازش و معامله نیست، بلکه اهل مجاهده است،عنوان کرد: مومن نامرد به تعبیر قرآن کسی است، که صادق نباشد، اما مومن کسی است که صادقانه پای عهدش با خدا ایستاده و منتظر شهادت است.

 پناهیان به عزت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جهان اشاره و یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی چهل سال جنگید و در همه این مدت در انتظار شهادت بود و شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود، چون هنر مردان بزرگ خداست.

وی افزود: شهید سه بار زندگی می‌کند، که یک بار با مجاهدت در انتظار شهادت است و بعد از شهادتش طبق روایت دوباره زندگی می‌کند تا زمان رجعتش؛چون شهدای ما رجعت دارند و این دوران، دوران رزقشان است.

امتی که با ولی فقیه بیعت کرده، بیعتش با خداست

استاد حوزه با بیان امتی که با ولی فقیه بیعت کرده بیعتش با خداست، تاکید کرد: عده‌ای بعد از چهل سال می گویند، امام حسن(ع) امام صلح است و این حرف ظلم به امام حسن(ع) می باشد، چون ایشان روز اول امامتش به افرادش گفت، آماده برای جنگ باشید.

 پناهیان حضور مردم در دو رویداد پیش رو را پرشور تر از گذشته دانست و بیان کرد: ما برای امام حسین(ع) سینه می زنیم و فریاد انقلابی ۲۲ بهمن امسال متفاوت بوده و قطعا چشم دشمن را کور می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از اسراییل و آمریکا هیچ هراسی ندارد، گفت: طبق آیات قرآن کریم، یهود فقط می‌تواند مسلمانان را اذیت کند.

پناهیان افزود: سفیر انگلیس که در فتنه ۹۸ به خیابان آمد، تا دو نفر بسیجی از او پرسیدند، اینجا چه می‌کنی، خودش را از ترس کثیف کرد.

انتهای پیام/۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha