جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرضیه هاشمی

حوزه/ مستند ساز و مجری پرس تی وی با تاکید بر ایستادگی در مقابل آمریکا گفت: وقتی در مقابل آمریکا کرنش کنیم آمریکا هر روز وقیح تر میشود اما اگر همانجایی که هستیم محکم بیاستیم آمریکا و همه دوستانش عقب نشینی می کنند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرضیه هاشمی در  همایش بین المللی بزرگداشت دهه فجر و حمایت از علامه مجاهد شیخ ابراهیم زکزاکی که در جامعه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور طلاب در سن پایین در مرکزی مانند جامعه الزهرا(س) یک سعادت است، اظهار کرد: هر طلبه ای از هر جای دنیا که آمده است باید دیدگاه سیاسی مقاومتی داشته باشند و نباید به ذلت تن بدهد.

مستند ساز و مجری پرس تی وی با تاکید بر اینکه ما پیرو حضرت زینب(س) هستیم، افزود: ما مسلمانان حاضر هستیم که هزینه پرداخت کنیم اما زیربار ظلم نرویم.

وی با گرامیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: ایران ۴۱ سال است که تنها علیه تمام دنیا مقاومت کرده است و ما امروز ایران سرافزار را مشاهده میکنیم. با اینکه دشمنان در رسانه ها تصویر متفاوتی از ایران به نمایش میگذارند و میخواهند امید مردم را ناامید کننده و آمریکا را نجات دهنده نشان میدهند در صورتی که این تفکر یک تفکر خنده آور و مضحک است.

هاشمی با بیان اینکه ما ۴ دهه تحریم های مختلف علیه ایران را مشاهده کرده ایم، تصریح کرد: وقتی مسلمان شدم ۲۲ سالم بود و امروز ۳۸ سال از آن جریان گذشته است و در این سالها اقدامات مختلف آمریکا علیه ایران را دیده ام اما امسال این موضوع را به عینه حس کردم که آمریکا هر چه داشته است را برای خسارت واردن کردن به ایران گذاشته است اما ایران هنوز پیروز و سربلند است.

خون شهید سلیمانی بی اثر نمی ماند

مجری پرس تی وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی برای ما بسیار سخت بود اما باید دید اثرات این خون شهید چه خواهد بود، بیان کرد: آمریکا و دوستانش همگی ظالم هستند که در نهایت نابود خواهند شد و امروز چهره واقعی این کشورها برای همه مشخص شده است.

وی افزود: وقتی رئیس جمهوری به ترور افتخار میکند نشان دهنده ذات خبیث خود خواهد بود، آمریکا بارها این کار را انجام داده است اما هیچ وقت مسئولیت خود را قبول نمیکرد اما این بار با وقاهت تمام کار خود را پذیرفت و به آن هم افتخار میکند.

هاشمی با تاکید بر اینکه امروز همه خط ها و سیاه و سفید مشخص شده است، عنوان کرد: آمریکا همیشه همین سیاست را داشته است گاهی اوباما راس کار بود و با لبخند و تبریک نوروز دشمنی خود را با ایران حفظ کرده بود و زمانی هم ترامپ سرکار قرار میگیرد و به وضوح و علنی این دشمنی خود را نشان میدهد.

دشمنی همیشگی آمریکا با ایران

هاشمی با تاکید بر اینکه آمریکا از ابتدا نفرت نسبت به ایران را داشته است، افزود: جبهه حق و باطل همیشه علیه هم بوده اند و این به هزار و ۴۰۰ سال قبل برمیگردد و اصلا امکان ندارد که این دو جبهه بتوانند باهم دوست باشند. با حزب شیطان نمیتوان دوست بود.

مستندساز و مجری پرس تی وی با اشاره به وظیفه همگی در برابر این رویارویی خاطرنشان کرد: مسئولیت اصلی ما زنان تربیت خوب فرزند است اینکه زن یک انسان را تربیت کند و تحویل جامعه دهد بسیار کار بزرگی است. تربیت  انسانی مانند سردار سلیمانی از یک مادر آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز با تسلط رسانه ها دروغ همه جا را گرفته است، بیان کرد: رسانه ها امروز چهره ای از زن را به مسلمانان القا میکنند و به دنبال این هستند که خانواده های مسلمانان را نابود کنند و می دانند که اگر مادر در خانواده ای کمرنگ شود آرام آرام این خانواده از هم می پاشد.

به گفته وی با تلاش دشمنان امروز در بسیاری از خانواده ها  افراد دور هم هستند اما هر کدام با گوشی خود سرگرم است و ارتباط ببین اعضای خانواده صورت نمیگیرد و با هم صحبت نمیکنند و تربیت اصلی انجام نمیشود خانواده نابود و در نتیجه جامعه نابود میشود و دشمن امروز دنبال این است و ما باید برعلیه این جریان مقابله کنیم.

هاشمی افزود: امروز در هند، کشمیر، نیجریه و بسیاری از کشورهای دیگر ظلم برعلیه مستعمره ها برقرار است و ما نباید در مقابل این جریان سکوت کنیم و همه ما در این مسیر وظیفه ای داریم.

مجری پرس تی وی با بیان اینکه بعد از شهادت سردار سپاه پاسداران برای آمریکا با حمله به عین الاسد هزینه سنگینی ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری بعد از جنگ جهانی دوم جرات نداشته است به نیروهای نظامی آمریکا حمله کند و اگر جرات می کردند باید هزاران برابر جواب آن را پس می دادند. وقتی کشوری نشان دهد که میتواند و حاضر است هزینه پرداخت کند دشمن هم این را می پذیرد.

سکوت پذیرفته نیست

به گفته وی سکوت امروز در بسیاری از کشورهایی که ظلم علیه مسلمانان درجریان است بسیار تاسف انگیز است، امروز حوثی ها با دست خالی و با توکل به خدا در حال مقاومت اند سعودی ها و آنهایی که برای سعودی ها کار میکنند در مقابل این جوانان با دست خالی فرار میکنند چرا که اعتقاد این جوانان سبب شده است که از هیچ چیزی نترسند.

هاشمی افزود: وقتی در مقابل آمریکا کرنش کنیم آمریکا هر روز پررو تر می شود و جلوتر می آید اما اگر همانجایی که هستیم محکم بیاستیم آمریکا و همه دوستانش عقب نشینی میکنند به این خاطر که اعتقادی ندارند و پشتشان خالی است.

به گفت وی آمریکا سعی میکند برای کسانی که جلویش می ایستند هزینه ایجاد کنند، ۴۰ سال تحریم برای ایران هم همین هزینه است اگر چه به مردم فشار می آید اما باید دید کدام یک بهتر است، زندگی با ذلت یا یک زندگی با عزت. چرا که خداوند هم در قرآن وعده داده است که اگر برای رضایتش تلاش کنیم او نیز از بنده اش پشتیبانی میکند.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما از مظلومان در هر جای دنیا دفاع میکنیم و نمیتوانیم ساکت بمانیم چرا که وظیفه شرعی داریم متاسفانه گاهی سیاست و دیپلماسی بازی های دیگری دارد اما ما باید بدانیم وظیفه ما چیست و اگر هیچ حرکتی نکنیم برعلیه ظلم بعدا باید جواب بدهیم.

وی به شکنجه های بسیار علیه شیخ زکزاکی هم اشاره کرد و افزود: زنده بودن شیخ زکزاکی تا امروز معجزه است ترکش های بسیاری در بدن شیخ زکزاکی وجود دارد و با پزشک او هم که صحبت میکنیم میگویند از نظر پزشکی امکان ندارد که تا به امروز زنده مانده باشد اما این اتفاق افتاده است چون خدا او را به عنوان الگو انتخاب کرده است.

۳۱۳/۶۱ پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha