جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار فرماندهان سپاه بیت المقدس با نماینده ولی فقیه دراستان کردستان به مناسبت دهه فجر

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با توجه به انتخابات پیش رو، حضور حداکثری و پرشور مردم در ۲۲ بهمن می تواند تنور انتخابات اسفندماه را برای مشارکت همه جانبه مردم داغ کند و این تکلیفی است که بر عهده هر فرد ایرانی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان  کردستان،  حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در دیدار با مدیران کردستان و اعضای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجراظهار داشت: دشمنی آمریکاه و استکبار با نظام اسلامی ایران به این خاطر است که انقلاب اسلامی ایران با تمام توان در مقابل قدرتهای بزرگ ایستاده و آنها کاملا خطر را حس کرده اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: ایام دهه مبارک فجر زمینه‌ای برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی است و می‌تواند برای خیلی از ما مهم باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از چند جهت قابل توجه جهانیان و بخصوص استکبار شده و اینکه آنان نمی توانند با این انقلاب مبارزه کنند و آن را از بین ببرند یکی از این توجهات است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با تمام اهداف و آرمانها دارد پیش می رود تا جایی که مردم حاضرند برای بقای این نظام و انقلاب جان بدهند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha