یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس خوزستان

حوزه/ مدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان، با حضور در مدارس برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام محمد عرب، مدیر اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، اظهار داشت: محوری‌ترین برنامه اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی خوزستان در این ایام، که مصادف با چهلمین روز به شهادت رسیدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان است.

وی با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب گفت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب شهادت حاج قاسم نشان داد که انقلاب زنده است و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به عنوان پرچم‌دار بیانات رهبری تأکید ویژه‌ای بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان کشور دارد، و محتوای  مدرسه انقلاب را بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام عرب ادامه داد: یکی از اهداف ما در برگزاری این برنامه تقویت روحیه انقلابی و تشکیل جامعه آرمانی از دانش آموزان است و ما با برگزاری این نمایشگاه نشاط و امید را به آنان تزریق می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن در بیش از ۸۰ مدرسه در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha