شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام احسان فرد آقایی

حوزه/ حجت‌الاسلام فردآقایی، از بررسی مسائل روز و آسیب‌های اجتماعی در ۲ هزار ویژه‌برنامه با عنوان «لیله‌القدر انقلاب اسلامی» در خوزستان خبرداد.

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، کارشناس امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تعداد مبلغان اعزامی به مناطق ۲۷ گانه خوزستان، اظهارداشت: بیش از یک هزار نفر در سامانه سجام جهت انجام برنامه‌های تبلیغی در خوزستان ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۶۷۰ نفر، مبلغ آقا و ۳۵۰ مبلغ از میان بانوان حوزوی هستند.

وی با اشاره به محور سخنرانی مبلغان، گفت: تبیین معارف قرآن و اهل‌بیت(ع)، انقلاب اسلامی و مقاومت در اسلام به مناسبت چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بررسی سائل روز همچون «جنگ نرم»، «آسیب‌های اجتماعی»، «اقتصاد مقاومتی» و... بخشی از محورهای فعالیت‌های تبلیغی مبلغان در مناطق مختلف استان خوزستان می‌باشد.

کارشناس امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، همچنین از اجرای سلسله نشست‌های گفتمانی و تبیینی در شب ۲۲ بهمن‌ با عنوان «لیله‌القدر انقلاب اسلامی» در خوزستان خبرداد و افزود: برنامه‌ریزی‌شده که این برنامه در کلیه مراکز فرهنگی اعم از مساجد، حسینیه‌ها، محافل مذهبی خانوادگی، هیئات مذهبی و کانون‌های جمعیتی مردم برگزار شود.

حجت‌الاسلام فردآقایی، در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود دو هزار نشست با رویکرد «مقاومت» و «انتقام سخت» در شب ۲۲ بهمن که مصادف با چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی است در اقصا نقاط خوزستان برگزار شود.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha