سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
گزارشات مردمی

حوزه/ بهتر است در ابتدا، با نهایت دلسوزی به این افراد تذکر داده شود که کارشان صحیح نیست. تصور کنیم اگر خانواده خود ما دچار چنین اشتباهی می‌شدند، با چه لحنی آن‌ها را متوجه این اشتباه می‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سامانه گزارشات مردمی قرارگاه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قم اقدام به راه اندازی سامانه ای برای کاهش تخلفات و ناهنجاری های اجتماعی نموده است.

در این سامانه که در سه عرصه، جرائم امنیت اخلاقی، مفاسداداری و مفاسد اماکنی فعال می باشد شهروندان  در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی‌ در معابر عمومی  در ابتدا، با نهایت دلسوزی به این افراد تذکر داده شود که کارشان صحیح نیست سپس درصورت عدم دریافت نتیجه از تذکر، تصویری از تخلف مورد نظر را به صورتی که پلاک خودروی متخلف کاملاً مشخص باشد و همچنین فیلمی از تخلف با ذکر تاریخ،ساعت و مکان تخلف  را به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ در پیام‌‎رسان‌های بله، ایتا، سروش و ... ارسال کنید چرا که هر گزارش‌ مردمی، پس از صحت‌سنجی، قطعاً مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

معمولا، افراد متخلف با دیدن موبایلی که در حال فیلمبرداری از آنان است، مثلا در تخلف کشف حجاب ،حجاب به سر می‌کنند و به تخلف خود پایان می‌دهند لذا  سعی کنیم بی‌اعتنا نباشیم، عملکرد دلسوزانه و منطقی همه ما تاثیر مثبت دارد.

پیگیری گزارش صحیح از طریق عضویت در کانال قرارگاه دادسرای قم به نشانی@dadsara_qom و ارسال و پیگیری گزارشات مردمی از طریق @Qom_Dadsara امکان پذیر است.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha