پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: داشتن یک مجلس انقلابی، بخش بزرگی از مشکلات کشور را حل می کند، پس هرگز نباید عملکرد برخی از نمایندگان را به حساب کل نظام گذاشت و با انتخابات قهر کنیم که این خواسته قلبی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، صبح امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: طلبه همانطوری که از اسمش هویداست به معنای جستجو برای علم و دانش است، زیرا هرگز اجازه ندهید که فرصت ها به سادگی از دست بروند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: در دوران تحصیل در مدرسه علمیه باید سعی کنید که نهایت استفاده را از اساتید، فضای علمی و فکری مدرسه و... داشته باشید تا در آینده در بحث دینی و شرعی یک روحانی کامل و جامع برای جامعه اسلامی باشید.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: لذا باید بتوانید در این مدت علاوه بر مطالعه کتب درسی در بحث مطالعات غیردرسی نیز کارنامه موفقی داشته باشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم آشنایی طلاب با سواد رسانه ای، عنوان کرد: امروزه جنگ نرم به یک ابزار قدرت و اعمال زور دشمنان تبدیل شده است و برای مقابله به این جنگ نرم و فرهنگی نیازمند آشنایی با الفبای سواد رسانه ای و علم رسانه هستیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: سواد رسانه ای باید به یکی از دروس حوزوی در این عصر تبدیل شود، زیرا جنگ رسانه ای و تقابل با آن مسئله ای است که تمام جامعه به نوعی با آن درگیر هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه انتخابات پیش روی برای همه کشور سرنوشت ساز است، بیان کرد: هر رویداد ملی برای دشمنان بسیار حائز اهمیت است زیرا در این برهه می توانند نقشه های خود را وارد فاز اجرایی کنند همانند آنچه در مسئله بنزین در کشور توسط عناصر خود انجام دادند.

این استاد حوزوی ادامه داد: پس باید ضمن اینکه نامزدهای مجلس به قانون تمکین کنند همه ما به ویژه شما روحانیون و طلاب باید در تبیین ویژگی های یک نماینده انقلابی، دلسوز و اصلح تلاشی جهادگونه داشته باشید.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: داشتن یک مجلس انقلابی، بخش بزرگی از مشکلات کشور را حل می کند، پس هرگز نباید عملکرد برخی از نمایندگان را به حساب کل نظام گذاشت و با انتخابات قهر کنیم که این خواسته قلبی دشمنان است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در پایان سخنان خود گفت: انتخابات پرشور و آگاهانه و دوری از تصمیمات تعصبانه و قبیله گرایی در داشتن مجلسی کارآمد و فعال بی تاثیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha