جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: بسیجیان در خط مقدم مقابله با جریان‌های انحرافی، فتنه‌های عقیدتی دشمنان نظام و دفاع از ولایت فقیه قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، به نقل از روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی امروز در نشستی با مدیرکل و جمعی از کارکنان صدا و سیمای مرکز استان، از تلاش‌های نیروهای این سازمان در جهت انعکاس رویدادهای فرهنگی و اجتماعی سپاه از جمله کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان و برنامه‌های هفته دفاع مقدس قدردانی کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار با بیان اینکه بسیجیان در خط مقدم مقابله با جریان‌های انحرافی، فتنه‌های عقیدتی دشمنان نظام و دفاع از ولایت فقیه قرار دارند، اظهار داشت: حقیقتاً تفکر تبعیت محض و بی چون و چرا از ولایت ریشه در تفکر بسیج دارد.

وی نقش و وظیفه صدا و سیما را واکاوی ابعاد جنگ نرم و برنامه‌ریزی راهبردی برای مقابله با آن دانست و افزود: این امر صرفاً از طریق تحلیل‌های مبنایی و جامع نسبت به عملکرد رسانه‌ای دشمن امکان‌پذیر خواهد بود.

سردار حسینی گفت: بسیج رسانه، اصلی‏‎ترین وظیفه خود را تبیین ارزش‎های اسلام و نظام در رسانه‎ها و مقابله با توطئه‎‌های مختلف تعیین کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان یادآور شد: برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان به بهترین شکل در سطح ملی، کار بسیار بزرگ و در واقع نوعی ادای دین و وظیفه در قبال شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها بود که به‌عنوان یک سند معتبر برای نسل‌های آینده به یادگار می‌ماند.

سردار حسینی بیان کرد: از «سردار رجبی» و تمام مسئولانی که با همدلی و همراهی بسیار خوب در برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان تلاش کردند  تشکر و قدردانی می‌کنم.

در پایان این نشست از مدیرکل و برخی از معاونان صدا و سیمای مرکز کردستان، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha