پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کنگره شعر اهل بیت

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری کنگره شعر اهل بیت علهیم السلام، روز ۱۴ اسفندماه با حضور شاعران آیینی استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان، در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان در نشستی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان درصدد است تا کنگره شعر اهل بیت(ع) را با حضور شعرای سه استان، در سنندج برگزار کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه کنگره شعر اهل بیت علیهم السلام ۱۴ اسفندماه امسال با حضور شاعران آیینی استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان برگزار می‌شود، افزود: تعامل و همکاری ادارات فرهنگی از جمله اداره اوقاف و امور خیریه در برگزاری این کنگره موثر است.

وی عنوان کرد: چندین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کنگره شعر اهل بیت در سنندج برگزار شده و کمیته‌هایی نیز برای پیشبرد هرچه بهتر کنگره اهل بیت در استان تشکیل شده است، لذا از ادارات انتظار می‌رود با همفکری و همکاری تبلیغات اسلامی را در اجرای هرچه بهتر این کنگره یاری کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حاتمیان به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه استان همواره با تبلیغات اسلامی کردستان در ارتباط بوده و در برگزاری فعالیت‌های مشترک فرهنگی و دینی همکاری داشته است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند بیان کرد: برگزاری کنگره شعر اهل بیت به همت تبلیغات اسلامی استان کردستان در سنندج اقدامی ارزشمند است و اداره اوقاف نیز در راستای برگزاری کنگره شعر اهل بیت با تبلیغات اسلامی کردستان همکاری می‌کند.

وی اضافه کرد: مردم استان کردستان به‌ویژه اهل سنت ارادتمندان اهل بیت(ع) هستند و از برگزاری چنین برنامه‌هایی در استان استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha