شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ناصر اکبرزاده

حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده گفت: اگر امروز فردی در نقطه صفر مرزی برای حفظ دین و انقلاب اسلامی جان خود را از دست می‌دهد، همه ما طلبه‌ها هم وظیفه داریم با تمام توان از دین و کشور محافظت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: انسان باید همه اعمال و افعال خود را برای خداوند و رضایت الهی انجام دهد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی در ادامه به وصیت‌نامه یک شهید اشاره کرد و افزود: در وصیت نامه یکی از شهدا این گونه آمده بود؛ خدایا من خودی نمی‌بینم که فدای تو بکنم، اگر  انسان خود را وابسته و نیازمند خدا بداند مراتب توحید در وجود او نهادینه می‌شود و در آن صورت است که عباداتش برای خدا خواهد بود.

وی در ادامه یکی از مراحل توحید را توحید معرفتی دانست و افزود: معرفت به خدای متعال راه علاج بسیاری از گناهان از جمله ریا می‌باشد.

حجت الاسلام اکبرزاده ادامه داد: انسان باید در نیت و عمل خود نیز اخلاص داشنه باشد و از کسی انتظار تقدیر و تشکر نداشته باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام امتحانات، گفت: طلاب باید در مطالعه اخلاص را رعایت بکنند و درس را فقط برای خداوند بخوانند. اینکه یک نمره ای بگیریم و درس را پاس بکنیم، خیلی همت پایینی است. اعتقاد ما باید این باشد که این درس خواندن ما در جهت حفظ دین است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی گفت: اگر امروز فردی در نقطه صفر مرزی برای حفظ دین و انقلاب اسلامی جان خود را از دست می‌دهد، همه ما طلبه‌ها هم وظیفه داریم با تمام توان  از دین و کشور محافظت کنیم.
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha