پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فشار حداکثری و تشدید تحریم ها و باج خواهی در پرونده هسته ای از پیامدهای بسیار منفی فتنه سال ۸۸ بود که دشمن می خواست با استفاده این حربه ها نظام اسلامی را از بین ببرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در هفتادو نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با بیان اینکه حوادث بعداز انتخابات در کشور پیامدهای  منفی در ابعاد خارجی داشت، گفت: روند شتابزا در حوزه توسعه فناوری صلح آمیز هسته ای قبل از حوادث سال ۸۸ باعث شده بود ادبیات غرب در قبال ملت ایران تغییر کند و در مواضع خود عقب نشینی داشته باشند.

امام جمعه تبریز افزود : حوادث سال ۸۸ باعث شد دشمن علاوه بر باج خواهی در پرونده هسته ای، با هدف براندازی نظام اسلامی فشار حداکثری و تشدید تحریم ها را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه تحریم های فلج کننده با هدف ایجاد شکاف بین ملت و نظام صورت گرفت، ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا درست ۲ روز قبل از انتخابات طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب اعتراف کرده بود مشکلات خاورمیانه بدون حضور ایران حل شدنی نیست، اما حوادث بعداز انتخابات که طراحان آن در خارج و مجریانشان داخلی بودند، دشمن را برای براندازی نظام امیدوار کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دشمن با سوءاستفاده از شرایط ناآرام کشور فشارها را تشدید و خواهان امتیازات بیشتر از ایران شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به حماسه آفرینی مردم در نهم دی ماه، گفت: مردم بعداز ۹ ماه به آشوب ها و اغتشاشات پایان دادند و با حرکتی ۸ دی ماه از تبریز شروع شد نقشه های شوم تمامی اشرار را که امنیت مردم را نشانه گرفته بود خنثی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha