دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام اصغر جلالی

حوزه/ حجت الاسلام جلالی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ملت ایران فهمیده‌اند که آن‌چیزی که آن‌ها را امروزه همانند هشت سال دفاع مقدس زمین‌گیر کرده است قدرت ایمان در مردم ایران می‌باشد.

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی ۹دی را مصداق بارز تولی و تبری مردم ایران دانست و اظهار داشت: مردم ایران نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت هستند و از دشمنان اسلام بیزارند.

وی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه در این راستا رسالت سنگین‌تری دارند تا با تحلیل این واقعه عظیم، بر مردم روشن کنند که دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام و دین مردم هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ملت ایران فهمیده‌اند که آن‌چیزی که آن‌ها را امروزه همانند هشت سال دفاع مقدس زمین‌گیر کرده است قدرت ایمان در مردم ایران می‌باشد.

وی در ادامه بر انقلابی بودن حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: همانطور که علت محدثه انقلاب، حوزه‌های علمیه بود باید بقای انقلاب نیز به دست حوزه‌های علمیه باشد.

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر هوشیاری طلاب درباره فتنه‌های دشمن بیان داشت: این دشمنی‌ها و فتنه‌ها که منشاء و پشت پرده آن را سران استکبار جهانی برنامه ریزی می‌کنند، سند رسمی حقانیت نظام اسلامی ایران است.

وی در پایان بر جدیت و تلاش هر چه بیشتر طلاب در جهت محکم کردن بنیه‌های علمی و اعتقادی خود و جامعه تاکید کرد و افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شکرگزاری عملی از این انقلاب است.
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha