سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کارگاه

حوزه/ کارگاه خانواده شاد و مقاوم با حضور 80 خانواده معظم شاهد و ایثارگر در مدارس شاهد قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام هنرمند در کارگاه خانواده شاد و مقاوم  که با حضور 80 خانواده معظم شاهد و ایثارگر در مدارس شاهد قم برگزار شد، تاکید کرد: این کارگاه ها با هدف آموزش مهارت فرزند پروری ، مهارت شاد زیستن در خانواده و تاثیر آن بر کاهش آسیب ها و بهبود روابط اعضای خانواده برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این طرح ابتدا برای فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شد و سپس خانواده های معظم جانبازان نیز در این طرح حضور یافتند؛ کارگاههای خانواده شاد و مقاوم در مدارس شاهد نور علم، مریم، گلدوست و هم اکنون نیز مدرسه شاهد سرافرازان جانباز برگزار شده است.

حجت الاسلام هنرمند اضافه کرد: این دوره ها سه ساعته و با حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی کودکان شش تا هشت سال و خانواده ایشان با حضور یک روانشناس بالینی، چهار مربی آموزشی و مددکار بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار می شود.

وی بیان داشت: این طرح با مشارکت دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر و بنیاد شهید وامور ایثارگران از  سه سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد؛ از برنامه های آینده بنیاد برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه نوجوانان  با موضوع ارتباط والدین و فرزندان در خانواده است و علاوه بر این برنامه های آموزشی ویژه والدین و ویژه فرزندان در مدارس شاهد در طول سال با موضوع آموزش مهارتهای زندگی و ... برگزاری می شود. 

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha