دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مهدی نوروزی مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل

حوزه/ حجت الاسلام نوروزی ضمن تاکید بر الزام توجه به حقوق اساسی مردم در جامعه خاطرنشان کرد: در ایامی که باید سخن گفت ، سکوت کردن ، یاری رسانی به فتنه می باشد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل ،حجت الاسلام  مهدی نوروزی، در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در دانشگاه محقق اردبیلی، ضمن تاکید بر الزام توجه به حقوق اساسی مردم در جامعه خاطر نشان کرد: در ایامی که باید سخن گفت ، سکوت کردن ، یاری رسانی به فتنه می باشد .

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با تبیین فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هزینه سازش بیش از مقاومت است، عنوان کرد: نقشه دنیا برای جمهوری اسلامی ایران، سوریه سازی و عراق سازی کشور و کشتارهای بدتر از آنها است.

وی گفت: وقتی جلوی ویژه خواری گرفته می شود، حقوق بشر و منافع ملت برای گرفتن ویژه ها به عنوان پوشش قرار می گیرد، در فتنه سال ۸۸ عده ای علیه نظام و انقلاب حرکت کردند و دسته ای نیز در طرفداری از نظام در ۹ دی ۱۳۸۸ پای کار آمدند و از نظام دفاع کردند.

حجت الاسلام نوروزی در خاتمه با تاکید بر اینکه تفاوت انقلاب ما با صدر اسلام در حضور مردم می باشد، تصریح کرد: باید حساب درست و غلط ، حق و باطل از هم جدا شود تا تبدیل به فتنه نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha