پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تعامل و همکاری با دستگاههای اجرایی باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در نشست با اعضای معاونت تعاون اداره کل و مناطق بنیاد استان گفت: تکریم خاندان شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت های اصلی بنیاد شهید وامور ایثارگران است و در این راستا مشارکت و همکاری دستگاههای اجرایی ضروری است.
وی اضافه کرد: در همه حوزه ها به ویژه حوزه تعاون در بخش مسکن، گلزارها، دیدار از خانواده معظم شهدا، آموزش، اشتغال و... تعامل مطلوب با دستگاهها در راستای ارایه خدمت کیفی و شایسته و در خور شان تاثیر گذار است.
حجت الاسلام والمسلمین هنرمند ادامه داد: ارایه خدمات با رعایت مقررات، خوشرویی و همراه با انضباط اداری موجب ارایه خدماتی مطلوب است و زمینه رضایت مندی جامعه هدف را فراهم می سازد.
وی عنوان کرد: بیش از پیش کارگروههای تخصصی باید فعال شده و در راستای حل مسایل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گام های موثری برداشته شود و همچنین آموزش خانواده، مشاوره ، مددکاری فردی و گروهی از اهمیت برخوردار است و خدمات این حوزه ها باید با جدیت پیگیری شود.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha