جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید هاشم صفی الدین حزب الله

حوزه/ سید هاشم صفی الدین ضمن اشاره به اوضاع نامناسب اقتصادی و معیشتی لبنان، تأکید کرد: مانع تراشی بر سر تشکیل دولت، ضربه نهایی را به اقتصاد این کشور می زند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله با تأکید بر اینکه اوضاع اقتصادی و معیشتی لبنان در ماه های اخیر به مرحله بسیار خطرناکی رسیده، گفت: دو ماه گذشته حوادث، مسائل، اعتراضات و تجمع هایی در این کشور انجام گرفت، امّا امروز ما بسیار نیازمند حلّ بحران ها هستیم.

وی ضمن تأکید بر تسریع در تشکیل دولت نجات، گفت: همگی باید بدانند که ایجاد موانع بر سر راه تشکیل دولت همانند ضربه نهایی بر پیکره اقتصاد کشور است و الان وقت اختلاف و کشمکش ها نیست، بلکه مرحله مسئولیت مشترک در نجات کشور است.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: اگر برخی تلاش سیاسی را تثبیت قدرت یا تحقق دستاورد ها می دانند، باید توجه کنند که لبنان فرسوده شده و از بحران های بزرگی رنج می برد.

سید صفی الدین در پایان با اشاره به اینکه هر طرفی می تواند احساسات و عواطف طایفه ای را تحریک کند و این نیازمند شجاعت نیست، گفت: شجاعت این است که موضع گیری های سیاسی و برنامه سیاسی مطابق با این مرحله حساس باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha