پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی گیلانی

حوزه/ امروز باید مدعیان حقوق بشر پاسخگوی سلامتی شیخ زکزاکی مرد مصلح فرهنگی که دارای آثار فراوانی است، باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی در دیدار خانواده شیخ زکزاکی که در مجمع جهانی اهل بیت(ع) در قم برگزار شد، گفت: ملت و دولت ایران اسلامی بر خود لازم می داند، برای درمان شیخ همه تلاش های خود را انجام دهد و این مسئله را از وظائف خود می داند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: درمان شیخ زکزاکی و پی گیری این مسئله وظیفه هر انسانی است، باید از این قضیه حمایت کرد؛ چرا که سلامتی ایشان امر مهم برای جامعه اسلامی است و دشمنان موضوع سلامتی را امنیتی سیاسی کرده اند.

وی بیان داشت: امروز باید مدعیان حقوق بشر پاسخ گوی سلامتی این مرد مصلح فرهنگی که دارای آثار فراوانی است، باشند. حضور شیخ با آن همه آثار می تواند فرصت بسیار خوبی برای دولت نیجریه باشد؛ قطعا حضورشان موجب رشد جامعه این کشور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی گفت: امیدواریم بعد از سلامتی و در صورت صلاح دید شیخ، به ایران بیایند. مردم و مسئولین جمهوری اسلامی از حضورشان استقبال خواهند کرد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: در ایران کسی نسبت به این روحانی مصلح کوتاهی نخواهد کرد، در این رابطه همه مسئولین نسبت به پیگیری سلامتی و حضورشان که وظیفه انسانی دینی است، اهتمام دارند و جمهوری اسلامی با ارتباطی که در منطقه خاورمیانه و منطقه دارد، می تواند کارهای خوبی در حق این مصلح انجام دهد.

وی بیان داشت: جبهه استکبار با استفاده  از بایکوت کردن رسانه‌ها،  اجازه نشر اخبار وضعیت جسمی شیخ زکزاکی را نداده اند و همین مسئله باعث شد مردم در جریان اخبار سلامتی این مجاهد نباشند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha