شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید گفت که در ۹ دیماه سال ۸۸ انقلاب دیگری تحت عنوان انقلاب بصیرت در ایران اسلامی شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدصادق حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، گفت: حضور امروز مردم استان کردستان و شهرستانهای تابعه در این جشن بزرگ ملی نشان از میهن پرستی و ولایت مداری مردمان این دیار دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:  ده سال پیش در چنین روزی سیل مردم انقلابی و با بصیرت ایران دستان فتنه گران را که برای براندازی انقلاب به میدان آمده بودند را قطع کردند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: نهم دی را باید روز دفاع از آرای مردم و جمهوریت اسلامی دانست. مردم در این روز وفاداری خود را به انقلاب به نمایش گذاشتند و این یک سرمایه عظیم برای این نظام می باشد.

سردار حسینی ادامه داد: حماسه مردم در ۹ دی سال ۸۸ توطئه دشمنانی همانند آمریکا، اسرائیل، آل سعود و... را خنثی کرد و تمام نقشه هایی که دشمن ماهها و بلکه سالها طراحی کرده بودند را از بین برد.

این فرمانده نظامی ادامه داد: ملت ایران به برکت رهبری و تعالیم اسلامی همیشه در صحنه هستند و در این چهل سال مشکلات اقتصادی، گرانی، چالش ها و  سختی ها را به جان خریدند اما همواره به دشمنان نه گفته اند.

سردار حسینی اظهار داشت: امروز ایران به عنوان نماد آزادی و استقامت در دنیا شناخته می شود  و بسیاری از کشورها به تاسی از این انقلاب به دنبال آزادی و استقلال خود هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: آمریکا در تمام جهان جولان می زند ولی در مقابل ملت ایران همیشه شکست خورده است و این شکست های آمریکا از ملت ایران نشان بارز بصیرت و ولایتمداری ایرانیان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha