شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: منشأ انقلاب اسلامی حوزه علمیه بود و امروز بقای آن بر عهده حوزه علمیه می‌باشد و طلاب و روحانیون باید به مردم بصیرت بدهند و لازمه آن این است که طلاب قبل از هر چیزی خود بصیرت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، امروز در نشست بصیرتی به مناسبت ۹ دی که در سالن همایش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه برگزار شد اظهار داشت: ۹دی مظهر بصیرت، دشمن‌ستیزی، ولایت مداری و عبور از فتنه‌ها است.

وی ادامه داد: استغاثه امام خامنه‌ای از امام عصر (عج) در سال ۸۸ نشانگر عمق فتنه بود که معظم له با تدابیر حکیمانه و استغاثه به امام زمان (عج) فتنه را خاموش کردند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دعای چند نفر مستحاب می شود که امام عادل جامعه از جمله آن‌ها است.

وی افزود: به کمک امام زمان زمان(عج) و دعاهای حضرت و تدابیر رهبری انقلاب توطئه هایی که هر روز دشمنان انقلاب بر علیه مردم برنامه‌ریزی می‌کنند از بین می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در پایان گفت: منشأ انقلاب اسلامی حوزه علمیه بود و امروز بقای آن بر عهده حوزه علمیه است، لذا طلاب و روحانیون باید به مردم بصیرت بدهند و لازمه آن این است که طلاب قبل از هر چیزی خود بصیرت داشته باشند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha