پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین فرجی، حضور حماسی مردم در ۹ دی را موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و با بیان اینکه حاکمیت ولایت فقیه در خنثی سازی فتنه ۸۸ نقش اساس را داشت، گفت: اگر نقش رهبری و ولایت فقیه نبود چیزی از انقلاب باقی نمی ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشان برگزر شد، گفت:در ۹ دی ۸۸ با درایت مقام معظم رهبری، انقلابی دیگر در درون انقلاب  اسلامی ایران اتفاق افتاد.

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، محاسبات تشکیل اسرائیل بزرگ را برای ۶۰ سال دیگر به هم ریخت، افزود: تحقق اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات علیرغم هزینه های میلیاردی با دفاع جانانه حزب الله لبنان از بین رفت

وی، با بیان اینکه دشمن بعد از شکست در تحقق اسرائیل بزرگ، با تشکیل داعش، بیش از ۹۰ درصد سوریه را به تصرف خود در آورد، ادامه داد: برنامه ریزی دشمن در سوریه نیز با حضور جمهوری اسلامی ایران و بسیجیان جهان اسلام ناکام ماند.

مدیر حوزه علمیه کاشان، به ناکام ماندن توطئه های دشمنان و بعضی از کشورهای منطقه برای نابودی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: به اذعان ولیعهد عربستان سعودی علیرغم پرداخت ۷۰ میلیارد دلار کمک به صدام برای نابودی کشورمان، الان ایران امن ترین کشور جهان و خاورمیانه است.

وی، با بیان اینکه دشمنان بعد از ناکام ماندن در توطئه هایشان، سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات کشور را به آشوب کشاندند، گفت: هدف دشمنان در فتنه ۸۸ پیروزی میرحسین موسوی و کروبی نبود، بلکه هدفشان بهترین بهانه و فرصت برای براندازی نظام اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، حضور حماسی مردم در ۹ دی را موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و با بیان اینکه حاکمیت ولایت فقیه در خنثی سازی فتنه ۸۸ نقش اساس را داشت، گفت: اگر نقش رهبری و ولایت فقیه نبود چیزی از انقلاب باقی نمی ماند.

وی در پایان، به رسالت سنگین حوزه های علمیه در مقطع فعلی اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه ضمن کار جهادی در عرصه فرهنگی، باید بصیرت و دشمن شناسی  مردم را تقویت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha