شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت لااسلام علی رضایی

حوزه/ حجت الاسلام رضایی گفت: فرزندان برومند انقلاب امروز آماده هستند که اگر غلطی از آمریکایی‌ها سر بزند چنان دفاع جانانه بکنند که آن‌ها قدرت فکر کردن هم نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام علی رضایی، امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جدال حق و باطل از اول خلقت وجود داشت و تکبر از مهم‌ترین عوامل این جدال است.

وی افزود: قبل از انقلاب حجاج ایرانی را در مکه برادر یهود خطاب می‌کردند چون پادشاه ایران سوخت هواپیماهای رژیم صهیونستی را تامین می‌کرد و آن‌ها ممالک اسلامی را بمباران می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه تصریح کرد: بعد از انقلاب دولت موقت که روی کار آمد ساز رابطه با آمریکا را کوک کرد و بعد از این‌که دانشجویان لانه جاسوسی را تسخیر کردند بازرگان استعفا داد و امام خمینی (ره) آن را قبول کردند.

وی ادامه داد: دولت بنی صدر اعتماد ۱۱ میلیون نفر را به دست آورد و با حمایت از منافقین در مقابل حکم قصاص ایستاد و امام خمینی (ره) حکم فرمانده کل قوا را از وی برداشت و بعد از استیضاح مجلس، مجبور شد با لباس زنانه از کشور فرار کند.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: دولت سوم دولت رجایی بود که هدفش اعتلای انقلاب و خدمت به مردم بود و با توطئه دشمن به شهادت رسید و چهارمین دولت، شخصی سید و روحانی، آیت الله خامنه‌ای روی کار آمد و هر کسی را به عنوان نخست وزیر به مجلس معرفی کرد محلس رد می‌کرد و مجبور شد موسوی را معرفی کند و مجلس رای داد.

وی بیان داشت: در جنگ که ۱۶ درصد هزینه را دولت و بقیه را مردم تامین می‌کرد، موسوی با آیت الله خامنه‌ای مشکل پیدا کرده و از نظام قهر می‌کند و در خانه می‌نشیند و وقتی امام نامه می‌دهد که اگر موسوی برنگردد خلع مسئولیت خواهد شد، دوباره موسوی بر سر کار برگشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه تصریح کرد: دولت پنجم با شعار سازندگی روی کار آمد اما اتوبان اشرافی‌گری راه انداخت و وزیر ارشاد این دولت برای اولین بار در تاریخ انقلاب، ارتباط با آمریکا را مطرح کرد و با واکنش جدی رهبری مواجه ‌شد.

وی گفت: دولت ششم با شعار توسعه سیاسی، آزاداندیشی و گفتگوی تمدن‌ها روی کار آمد و اخلاق و دین را نابود کرد و وزیرش از دفن شهدا در دانشگاع ممانعت کرد و با صراحت بیان کرد که اگر دین در مقابل آزادی قرار گیرد باید دین کنار برود و در دولتش به غدیر هم اهانت شد.

حجت الاسلام رضایی افزود: در دولت خاتمی بود که فتنه ۷۸ را راه انداختند و خوابگاه دانشحویان، که برای تحصیل جمع شده بودند، را آتش زدند.

وی ادامه داد: فتنه کار انسان‌های عادی نیست و اگر انسان مشهور و محبوب خودسازی نداشته باشد فتنه راه می‌اندازد و در دولت خاتمی این مسئله با سردمداری مجمع روحانیت اتفاق افتاد.

سخنران مراسم ۹دی ارومیه اضافه کرد: دولت هفتمی که روی کار آمد، دولت احمدی‌نژاد بود که چهار سال دلسوزانه زحمت کشید و تلاش کرد اما در چهار سال دوم کار را رها کرد و قرآن بیان می‌کند که اگر انسان ظرفیت محبت را نداشته باشد طغیان می‌کند و احمدی‌نژاد قدر محبت مردم را ندانست.

وی اظهار داشت: در دولت احمدی‌نژاد هم فکر مذاکره با آمریکا مطرح بود و این را مقام معظم رهبری به صراحت بیان کردند که هم این دولت و هم دولت گذشته اصرار بر مذاکره داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه تصریح کرد: عده‌ای سال ۸۸ با این تفکر که اگر دولت کنونی با این روند پیش برود دیگر نمی‌توان با آمریکا ارتباط برقرار کرد و در شورای امنیت آمریکا تصویب شد باید افرادی در ایران شبهه تقلب را مطرح کنند که آقای هاشمی ۵ ماه مانده به انتخابات این مسئله را در خطبه‌های نماز جمعه کلید زد و شبهه افکنی را ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: سه ماه قبل از انتخابات، شورای صیانت از آرای مردمی راه انداختند و افراطی‌ترین فرد را مسئول آن کردند و در همان برهه عده‌ای به امام خامنه‌ای نامه بدون سلام می‌نویسند و علنا اعلام می‌کنند که به دنبال آشوب هستند و این نشان می‌دهد که فتنه ۸۸ اختلاف موسوی و احمدی‌نژاد نبود بلکه فتنه‌گران به دنبال براندازی نظام بودند.

حجت الاسلام رضایی گفت: مقام معظم رهبری نهایت عطوفت و رأفت را با سران فتنه به کار گرفت اما آن‌ها حاضر نشدند به قانون تمکین کنند و در خطبه نماز جمعه ۲۶ تیر علنا اعلام کردند، باید تمام زندانی‌های زندان‌ها آزاد شوند و دلسوزان نظام و مردم هاشمی را به تمکین از رهبری نصیحت کردند اما هاشمی گوش نکرد و اشک رهبری را در آورد.

وی بیان داشت: امروز مجهزترین هواپیماهای آمریکا به دست فرزندان این کشور با کمک خدا نابود می‌شود و این اوج ایمان مردم ایران را می‌رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه افزود: فرزندان برومند انقلاب امروز آماده هستند که اگر غلطی از آمریکایی‌ها سر بزند چنان دفاع جانانه بکنند که آن‌ها قدرت فکر کردن هم نداشته باشند.

وی ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها در اوج ذلت هستند و می‌دانند اگر با ایران دربیافتند صدها هزار کشته روی دستشان می‌ماند.

حجت الاسلام رضایی در پایان تاکید کرد: ملت و مسئولین در نهایت قدرت آماده دفاع از کشور هستند و مردم قدردان مسئولین زحمت‌کش خواهند بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha