پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حماسه 9 دي نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي ايران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود تا به جهانیان ثابت کند که این نظام از استحکام بالائی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی بیان کرد: دفاع از ارزش های مقدس انقلاب اسلامی، ارزشی والایی است که بها دادن به آن، نظام جمهوری اسلامی ایران را در برابر نقشه های شوم ابرقدرتهای پوشالی بیمه خواهد کرد.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی با توجه به تجربیات چندین ساله داخلی و خارجی، ما را به این نتیجه رسانده است که هرجا از پافشاری بر ارزش ها و خط اصیل امام و رهبری جدا شده و یا با تسامح برخورد کرده ایم، دچار انحراف و یا عقب‌گرد شده ایم.

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود تا برای چندمین بار به جهانیان ثابت کند که این نظام تا چه حد از استحکام برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در ادامه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ترفندهای مستکبرانه خود در انتخابات سال ۸۸، با همراهی برخی عناصر فریب خورده داخلی، باپرپایی فتنه، به زعم باطلشان قصد تزلزل ارکان نظام را داشتند که ملت بیدار ایران، مانند همیشه در برابر فتنه گران ایستادگی نمودند و طرح های استکباری آنان را ناکام گذاشتند.

وی تصریح کرد: در حقیقت ۹ دی، تزریق خونی دوباره به نهال انقلاب اسلامی و تیری سهمگین بر سینه استکبار و فتنه گران داخلی و خارجی و لبیکی صادقانه و بصیرانه بر ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بوده است.

وی تاکید کرد: ملت غیور و  بصیر ایران در این روز نشان دادند که همواره به وصایای امام راحلشان که  فرمود "همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" عمل می کنند .

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha