چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حماسه 9 دی

سرپرست مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد گفت: حوزه های علمیه جدی تر و با برنامه ریزی مشخص و به موقع در مقابل فتنه های دشمن وارد شوند.

خانم نسیبه ترقی به مناسبت دهه بصیرت و حماسه ۹ دی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، در رابطه با تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، سرشار از مجاهدت ها، پایداری ها، جوانمردی ها و استقامت های مردمی است که همواره تا پای جان خود در برابر دشمنی های مستکبرین عالم و خیانت های مزدوران داخلی آنان، از حریم اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت دفاع کرده و بر حمایت خود ادامه می دهند.

وی افزود: بدون شک یکی از بی نظیرترین حرکت های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حماسه تاریخی و ماندگار ۹ دی بود که فصل جدیدی از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی، غیرت دینی و انقلابی و پیوند عاشورایی امت و امامت بود که در نتیجه، موجب شکست فتنه گران شد و برگ زرین دیگری در صحیفه تاریخ مبارزات مردم انقلابی ایران را رقم زد.

سرپرست مدرسه علمیه کوثرعلی آباد کتول با استناد به سخنان مقام معظم رهبری که "حرکت عظیم ۹ دی، حجت را بر همگان تمام کرد"، گفت: دشمن هر لحظه به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین باید با عمل به فرمایشات معظم له، این فرصت را در اختیار دشمنان قرار ندهیم.

وی با بیان این که مردم و مسئولان باید با افزایش بصیرت خود، فرصت سوء استفاده دشمن را بگیرند، به نقش حوزه ها در ایجاد بصیرت در جامعه اشاره کرد و افزود: از آن جایی که بخش قابل توجهی از اصل بقاء نظام اسلامی به جهت تاییدات و همراهی علما و مراجع با نظام است، حوزه های علمیه جدی تر و با برنامه ریزی مشخص و به موقع در این عرصه ها و در مقابل فتنه های دشمن وارد شوند.

سرپرست مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد در پایان، ضمن گرامیداشت حماسه ۹دی بیان کرد: ۹ دی یک حماسه ماندگار و الهام بخش درتاریخ انقلاب اسلامی ایران است، از حضور اقشار و آحاد مختلف مردم نجیب و فهیم و انقلابی استان گلستان برای حضور باشکوه، پرشور و دشمن شکن در تجمع سراسری مراسم روز یوم الله ۹دی ماه تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha