جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ضرغامی

حوزه / عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه برخی‌ می گویند پرداختن به ۹ دی با وحدت مردم ناسازگار است، گفت: برخی‌ می‌پندارند که فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی تمام شده است و پرداختن به این موضوع منجر به گسستن وحدت بین مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه که در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، گفت: از سال ۸۸ تا ۹۸ منتظر فرصتی هستم که مستقیم از شما مردم تبریز تشکر کنم و با احساس تکلیف در سال ۸۸ بود که راهپیمایی انجام داده و حرکت بزرگ را به عنوان یکی از مراکز پیشگام انجام دادید.

وی اضافه کرد: شعارهای با احساس از سوی مردم تبریز در هشتم دی ماه ۸۸ برای کل کشور موثر بود و بنده همان شب به آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه وقت تبریز زنگ زده و تشکر کردم و گفتم که این تصاویر بسیار خط‌شکن برای کل کشور است. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه برخی‌ می گویند پرداختن به ۹ دی با وحدت مردم ناسازگار است، گفت: برخی‌ می‌پندارند که فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی تمام شده است و پرداختن به این موضوع منجر به گسستن وحدت بین مردم می‌شود. 

ضرغامی اضافه کرد : فتنه ۸۸، فتنه خواص بود که عده‌ای  تصمیم داشتند تا در مقابل انقلاب و رهبری بایستند، ولی بخش دیگری از خواص بی‌بصیرت افرادی بودند که ترسیدند از مردم و رهبری دفاع درست و صحیح کنند. 

وی ادامه داد: وقتی من با برخی از این خواص که تعدادشان کم بود، تماس گرفتم تا برای مصاحبه جهت دفاع از آراء مردم دعوت کنم، به من می‌گفتند که حالا کمی صبر کنید و اجازه بدهید تا کمی بگذرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد: صدا و سیما بی‌طرفانه به همه کاندیداها اجازه معرفی خود را داد و این را دولت‌های سابق اعلام کردند، باید با آنها گفت که در سال ۸۸ که بیش از دو برابر کاندیدای شکست خورده رای آورده شده بود، سکوت کرده و فتنه را تقویت کردید، همان موقع روسای ستاد شما آمده و رهبری با تواضع خود با آنها جلسه گذاشت. 

وی ادامه داد: در برهه‌ای که دشمنان می‌خواهند مردم را نابود کنند و اگر همین مردم تا چند سال پیش مطالبه اشتغال که شرافتمندانه‌ترین مطالبه است را داشتند، الان همین مطالبه به رتبه دوم رفته و مطالبه مردم دیگر معیشت و مشکلات اقتصادی است.

ضرغامی افزود: گاهی وقتی مشکلات مردم را به برخی مسئولان اعلام می‌کنم به ما می‌گویند که شما سیاه‌نمایی کرده و جو زده فضای مجازی هستید، در حالی که باید قرائت صحیح داشت، زیرا پایه‌های این انقلاب خود مردم هستند و هر مشکلی برای این پایه ایجاد شود، منجر به نابودی انقلاب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha