جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
درس اخلاق مدرسه علمیه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده گفت: همراهی امام زمان(عج) با صداقت و راستی و درستی ممکن است و با نفاق و حیله‌بازی نمی‌شود با امام(عج) همراه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حمید حسن‌زاده، امروز در جلسه اخلاق طلاب مدرسه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: همراهی امام زمان(عج) با صداقت و راستی و درستی ممکن است و با نفاق و حیله بازی نمی‌شود با امام(عج) همراه شد.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت زی طلبگی، افزود: خداوند به دنبال بنده‌ای است که رضایت خدای متعال را به دست آورد و به دست آوردن رضایت امام زمان (عج) در امتداد رضایت خداوند است و هر طلبه‌ای که در این راستا قدم بردارد مورد عنایت خداوند متعال قرار خواهد گرفت .

امام جمعه میاندوآب به خصوصیات علمی و اخلاقی یک طلبه اشاره کرد و گفت: طلبه نمونه همیشه دنبال اجرای فرامین الهی است.

وی اضافه کرد: رزق و روزی انسان به دست خداوند است و به هر کسی که بخواهد عطا می‌کند و کسی نمی‌تواند بدون توجه و عنایت خداوند روزی خود را تامین کند.

حجت الاسلام حسن‌زاده بیان داشت: اگر بخواهیم سرباز امام زمان (عج) باشیم باید محیط دل و زندگی و تحصیل خود را مورد پسند امام عصر (عج) قرار بدهیم، چرا که حضور حضرت با صداقت، راستی و درستی است نه در کنار حیله گری و نقش بازی و نفاق.

وی در پایان بر مطالعه عمیق دروس در آستانه امتحانات تاکید کرده و خواستار زمینه سازی محیطی آرام و بی سر صدا و علمی بودن در حوزه توسط مسئولین و طلاب شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha