جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مردم نمی‌پذیرند افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند پست و سمت داشته باشند. باید مراقب نفوذ در ساختار و دستگاه حاکمیتی باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، در مراسم گرامیداشت حماسه یوم‌الله نهم دی، در تهران با بیان اینکه ۱۰ سال از یوم‌الله ۹ دی سال ۸۸ می‌گذرد، اما نورانیت آن نه تنها فتنه ۸۸ بلکه همه فتنه‌ها را خنثی کرده است، گفت: حماسه ۹ دی آموزشگاه بصیرت و ایستادگی در مقابل دشمن است.

وی افزود: نهم دی تجلی غیرت دینی ملت در برابر جنگ احزاب و تجلی آیات فراوانی از قرآن کریم بود و ما فراموش نکرده‌ایم که مردان و زنان شجاع ایران اسلامی توانستند فتنه سال ۸۸ را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حماسه نهم دی تجلی مومنین صادقی است که نه در میدان شبهه افکنی دشمنان می‌لرزند نه در میدان عمل و با هیچ‌گونه شبهه‌افکنی و فضاسازی رسانه‌ای سست نخواهند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه قرآن به ما یاد داد ولایت‌مداری بدون استکبارستیزی راهی غلط است، عنوان کرد: نهم دی، چون نشات گرفته از عاشورای حسینی بود به ما یاد داد که در میدان جهاد اکبر با ولایت‌مداری و گفتمان مقاومت، این انقلاب را برای نهضت امام زمان (عج) آماده کنیم.

وی افزود: دشمنان ببیند که امسال و بعد از ۱۰ سال مردمی که در سختی بودند چگونه با شنیدن نوای رهبر فرزانه‌شان نهم دی دیگری خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیام‌های حماسه ٩دی گفت: این جمعیت در ابتدا یک پیام به رهبر حکیم انقلاب داردمبنی براینکه در دهه دوم انقلاب نیز همچون گذشته ثابت می‌کنیم گه ما اهل کوفه نیستیم و نمی‌گذاریم آنچه با امامان مظلوم ما کردند با شما صورت بگیرد و شما را با دشمن تنها نمی‌گذاریم.

وی خطاب به رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: ای رهبر حکیم، ما ایستاده ایم. ما مردم با شما پیمان بسته‌ایم و امروز میثاق‎مان را با شما تجدید کردیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: سه پیام به مسئولان داریم؛ تبعیت مطلق از ولایت را از شما انتظار داریم. ۴٠سال است که با تبعیت از ولایت عبور از فتنه‌ها تجربه کرده‌ایم. با تبعیت از ولایت می‌توان فتنه ها را علیه دشمن به کار برد و تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی، حکم الله حاکمیت دارد و این باور ماست، عنوان کرد: به مسئولان می‌گوییم که از شما تبری و گفتمان مقاومت می‌خواهیم نه سازش. مسئولانی که خدا به شما منت نهاده است، نترسید و به این مردم و انقلاب و رهبری تکیه کنید، سریال های شکست آمریکا را ببینید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خواسته سوم ما از مسئولان این است که قدرشناس این امکان خدمت باشند و ناسپاسی نکنند.

وی گفت: پیام ما از این جمعیت به هموطنان و امت همیشه در صحنه این است که تا شما در صحنه هستید دشمن فرصت و قدرت نفوذ و حضور در هیچ عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی را نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: تا شما در صحنه هستید و این روحیه جهادی هست، هیچ فتنه‌ای به این انقلاب صدمه نخواهد رساند. ای مردم شما گفتمان مقاومت و فرهنگ بسیجی را به دنیا صادر کرده اید.

وی تاکید کرد: جبهه استکبار بداند نه فریب دستکش مخملی و نه دلسوزی و نه تهدیدهای توخالی شان در اراده مردم ما خللی وارد نمی کند و هرچه بیشتر تلاش کنند، این مردم را علیه نابودی بیشتر خود ترغیب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی خطاب به دشمنان و استکبارگران گفت: از گذشته درس بگیرید. شما امسال فتنه بزرگ‌تری طراحی کردید اما دیدید که مردم زجرکشیده چگونه ناامیدتان کردند. بدانید که ما خسته نمی‌شویم و شعار مرگ بر آمریکا را همواره سرمشق راه خود قرار خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن ارسال پیامی به منافقین داخلی و بازی خورده‎ها گفت: سرنوشت نوکران دیروز استکبار را ببینید و از آنها عبرت بگیرید و بدانید استکبار جهانی با شما نیز همراهی نمی‌کند، برگردید و توبه کنید.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: عبرت از گذشته، تلاش برای از بین بردن فتنه‌های بعدی است. این انقلاب امانت امام(ره) و شهدا و اسلام و تولد جدید اسلام است و برای ریشه کن کردن فتنه ها باید آماده و مراقب باشیم.

وی با اشاره به راهکارهایی برای مقابله با فتنه دشمنان تاکید کرد: التزام و تبعیت کامل نسبت به مقام معظم رهبری در علم، فهم و عمل، اولین و مهمترین راهکار است، هوشیاری در برابر فتنه‌ها و جلوگیری از نفوذ افراد در پست‌های مختلف نیز از دیگر موارد است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: مردم نمی‌پدیرند افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند پست و سمت باشند. باید مراقب نفوذ در ساختار و دستگاه حاکمیتی باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: آخرین عامل عصبانیت دشمن تقویت روز به روز روحیه جهادی است و بدانید که مردم با داشتن این روحیه آسیب نخواهند دید.

وی در پایان گفت: خدایا ما تو را شاکریم به خاطر نعمت رهبری فرزانه، این امت و انقلاب ۴۰ ساله و این نوید را می‌دهیم با مقاومت و استقامت شما، خداوند متعال امدادهای غیبی را بر این امت نازل کند و آینده‌ای همراه با سربلندی و عزت نصیب همه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha