پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حماسه نهم دی

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی امروز همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی امروز همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در ساری با تجلیل از زمان شناسی، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ حماسه ای خلق کردند که برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد.

وی با بیان این که فتنه سال ۸۸ با رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین حضور با بصیرت ملت ایران خنثی شد، افزود: مردم با حضور خودجوش خود در همه صحنه های انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همواره در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت پیشگام هستند، بیان داشت: در جریان فتنه ۸۸ نیز مردم جلوتر از خواص حرکت و این حماسه عظیم را خلق کردند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دشمن در حوادث سال ۸۸، اصل نظام و انقلاب را نشانه رفته بود، گفت: فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات تلاش کردند کشور را به سمت آشوب و اغتشاش داخلی پیش ببرند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که هوشیاری و بصیرت ملت ایران همواره در خنثی سازی فتنه تعیین کننده بوده است، افزود: مردم پس از رهنمودهای مهم و تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه حماسه نهم دی را خلق کردند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران به دنیا ثابت کردند که تا پای جان از انقلاب دفاع و حراست خواهند کرد، گفت: ملت ایران اجازه نخواهند داد دشمنان و فتنه گران آسیبی به کشور وارد کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که نهم دی تبلور بصیرت، ولایت مداری و هوشیاری ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود، افزود: بزرگداشت این حماسه عظیم به طور حتم موجب تقویت انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha