جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت لااسلام علی رضایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رضایی گفت: فرزندان برومند انقلاب امروز آماده هستند که اگر غلطی از امروز آمریکایی‌ها سر بزند چنان دفاع جانانه بکنند که آن‌ها قدرت فکر کردن هم نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی، امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جدال حق و باطل از اول خلقت وجود داشت و تکبر از مهم‌ترین عوامل این جدال است.

وی افزود: قبل از انقلاب حجاج ایرانی را در مکه اخوالیهود خطاب می‌کردند، چون پادشاه ایران سوخت هواپیماهای رژیم صهیونیستی را تامین می‌کرد و آن‌ها ممالک اسلامی را بمباران می‌کردند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با ارائه تاریخی از فرآیند انتخاب و اداره جامعه به فعالیت ها و اشتباهات برخی دولت های گذشته اشاره کرد .

وی  افزود : امروز مجهزترین هواپیماهای آمریکا به دست فرزندان این کشور با کمک خدا نابود می‌شود و این اوج ایمان مردم ایران می‌رساند.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه ادامه داد : فرزندان برومند انقلاب امروز آماده هستند که اگر غلطی از امروز آمریکایی‌ها سر بزند چنان دفاع جانانه بکنند که آن‌ها قدرت فکر کردن هم نداشته باشند.

وی گفت : امروز آمریکایی‌ها در اوج ذلت هستند و می‌دانند اگر با ایران دربیافتند  صدها هزار کشته روی دستشان می‌ماند.

 رضایی در پایان تاکید کرد: ملت و مسئولین در نهایت قدرت آماده دفاع از کشور هستند و مردم قدردان مسئولین زحمت‌کش خواهند بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha