سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید صادق محمدی

حوزه/ رئیس انجمن اصول فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: عمل بر اساس تکلیف دینی و بصیرت انقلابی، معیار و شاخصه توفیق در مواجهه با فتنه هاست.

حجت الاسلام و المسلمین سید صادق محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که یوم الله ۹ دی به تعبیر رهبر معظم انقلاب به عنوان روز بصیرت عمومی در مقابله با فتنه گران برای همیشه در تاریخ ملت ما ماندگار شد، اظهار داشت: هر جا که مردم ما در راستای تبعیت از ولایت فقیه با بصیرت وارد میدان شده اند، حقیقتاً آثار و برکات درخشانی از خود به جای گذاشته اند که از آن جمله رسوایی هر چه بیشتر دشمن و فتنه گران داخلی در روز نهم دی سال ۸۸ است.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند راز ماندگاری این انقلاب در طول این سال ها با وجود همه فتنه ها و دشمنی ها، اتکای به ایمان ها بوده و در یوم الله ۹ دی به خصوص این ایمان و عظمت ملت ما بود که پس از جسارت و اهانت فتنه گران به ساحت مقدس امام حسین(ع) باعث شد که طومار فتنه سال ۸۸ عملاً برچیده شود.

استاد حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: البته همواره باید توجه داشته باشیم که ما مُدام در معرض فتنه ها و آزمایش ها قرار داریم و آن هایی در این فتنه ها سربلند بیرون می آیند که در جای مناسب خود بر اساس بصیرت انقلابی و تکلیف دینی عمل کرده و نسبت به شرایط و اوضاع و احوال غبارآلود فتنه، ساکت و منفعل نباشند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha