چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام جلال رضوی

حجت الاسلام‌والمسلمین رضوی با تاکید بر اینکه ناامیدی فرهنگ‌سازی دشمن است، گفت: دشمن با اختلاف‌افکنی در بین مردم و مسئولین و جناح سازی به دنبال ناامید کردن مردم است، اما باید بداند که همه ما در یک جبهه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی، ظهر امروز در تجمعی که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد با بیان اینکه اگر بخواهیم پرونده ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ را بازبینی کنیم باید به پرونده‌های شوم فتنه‌گران، منافقین و گروه‌های معاندی که ازهمان ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی بنای مخالفت و دشمنی را گذاشتند، عقب‌گرد کرده و آنها را مطالعه کنیم، اظهار کرد: مخالفین به هیچ وجه تصور نمی‌کردند که بعد از رحلت امام خمینی(ره) شاگرد برجسته ایشان به عنوان ناخدای کشتی انقلاب با صلابت آن را از گرداب‌ها به ساحل امن و پیروزی هدایت کند.

وی ادامه داد: دشمنان گمان می‌کردند با برنامه‌ریزی می توانند تا یک دهه پس از رحلت امام خمینی(ره) نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند بنابراین توطئه ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۷۸ را رقم زدند اما فقیه عالیقدری که مراجع به عظمت روحی و علمی ایشان اقرار کرده‌اند به میدان آمد و با رهبری باصلابت خود مقابل دشمنی‌ها ایستادگی کرد.

نماینده طلاب و فضلای همدان با تاکید بر اینکه فتنه سال ۱۳۸۸ بر سه محور مهم استوار بود، مهم‌ترین محور آن را جریان فکری که منشاء آن  به آن سوی مرزها متصل می‌شد دانست و تشریح کرد: دشمنان  گمان می‌کردند با به راه اندازی کودتای مخملی و رنگی می توانند در کشور ایران نیز مانند گرجستان، صربستان و غیره فتنه‌اندازی نموده و نظام را نابود کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در آغاز راه توانستند در صفوف مردم نفوذ کنند، یادآوری کرد: فتنه نهم دی ماه با کلید دروغ تقلب از حلقوم خواص بی‌بصیرت در جامعه منتشر شد.

 حجت الاسلام  و المسلمین رضوی خاطر نشان کرد: تجزیه ایران مهم‌ترین هدف بنیادهای مطالعاتی آمریکا است وفتنه ۹ دی نیز در همین راستا طرح ریزی شده بود.

وی، دومین محور فتنه سال ۱۳۸۸ را کمپانی رسانه‌ای قلمداد کرد و افزود: لشکر سایبری دشمن شروع به دروغ‌پردازی، شایعه افکنی و شبهه اندازی کردند تا مردم را نسبت به رهبری و مسئولین خدوم و بابصیرت که تعداد آنها کم هم نیست، ناامید کنند.

وی با تاکید بر اینکه ناامیدی فرهنگ سازی دشمن است، مطرح کرد: امروز نیز دشمن با اختلاف افکنی در بین مردم و مسئولین و جناح سازی به دنبال ناامید کردن مردم است اما باید بداند که همه ما در یک جبهه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha