جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرهنگ تقی نجمی

حوزه/ سرهنگ نجمی گفت: امروز نیروهای نظامی کشور در خاورمیانه ناوهای آمریکایی را مجبور کرده‌اند که با زبان فارسی با آن‌ها صحبت کنند و این نشان دهنده اوج قدرت جمهوری اسلامی ایران است که به برکت اطاعت از ولایت فقیه و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار تقی نجمی، امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی که با حضور طلاب، روحانیون و عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) میاندوآب برگزار شد با بیان اهمیت ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی باید به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بماند و لازم است نخبگان جامعه زوایای پنهان آن را برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر این است که ۹ دی باید برای همیشه در تاریخ زنده بماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امروز فرزندان انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه اقتدار خود را به نمایش گذاشته‌اند و از قدرت‌های پوشالی مجال یاوه‌گویی و زورآزمایی را گرفته‌اند.

وی افزود: امروز نیروهای نظامی کشور در خاورمیانه ناوهای آمریکایی را مجبور کرده‌اند که با زبان فارسی با آن‌ها صحبت کنند و این نشان دهنده اوج قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران است که به برکت اطاعت از ولایت فقیه و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی به دست آمده است.

 نجمی خاطرنشان کرد: مردم ایران با بصیرت خود نشان داده‌اند که به وصیت امام راحل پایبند هستند و اجازه نمی‌دهند کشور به دست نااهل‌ها بیافتد و ملت ایران با تمام قدرت حامی نظام اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی در پایان گفت: در هر برهه‌های از تاریخ که مردم از ولی زمان خود اطاعت و پشتیبانی کرده‌اند به پیروزی‌ها و موفقیت دست یافتند که اقتدار چهل ساله انقلاب اسلامی علی رغم تمام دشمنی‌های دنیا نمونه بارز این موفقیت در سایه ولایت فقیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha