شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تکاب

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: مردم وعده نمی‌خواهند، نامزدهای مجلس باید با مردم صادق باشند، صادقانه حرف بزنند و دروغ نگویند و در جهت حفظ آرامش و امنیت مردم قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عیسی برادری، امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مسجد جامع شهرستان تکاب برگزار شد، اظهار داشت: حضور خودجوش مردم در ۹ دی سال ۸۸ در محکومیت فتنه، موجب پیروزی حزب الله شد و عبرتی برای دشمنان انقلاب گشت.

وی ادامه داد: اگر ایادی استکبار بخواهند هزاران بار ما را مورد امتحان قرار بدهند و بیازمایند باز شکست خواهند خورد.

امام جمعه تکاب افزود: عده‌ای در فتنه ۸۸ با کلیدواژه تقلب و با میدان‌داری برخی از سیاستمدارن بی بصیرت، کشور را به آشوب کشیدند، اما مردم با حضور ۸۵ درصدی در انتخابات مهر بطلانی بر آرزوهای خام دشمنان زدند.

وی اضافه کرد: فتنه‌گران تشنه قدرت بودند نه خدمت و دلیل آن هم شهید کردن جوانان بی‌گناه و ایجاد آشوب در کشور بود و آن‌ها از دین هم فهمی نداشتند و به صورت مختلط در نماز جمعه حضور می‌یافتند.

حجت الاسلام برادری تصریح کرد: شکستن حرمت ماه رمضان، اهانت به امام و شهدا، آتش زدن مساجد و قرآن‌ها، بی‌حرمتی به عزای امام حسین (ع)، زیر سؤال بردن حضور ۴۰ میلیون مردم ایران در انتخابات که نشان از اقتدار مردم و نظام داشت، حرمت شکنی امنیت ملی، معرفی فتنه‌گران به عنوان شهید و تبعیت از دشمنان نظام بخشی از حرکت‌های فتنه گران بود.

وی گفت: مردم ایران با تبعیت از رهبری فتنه را خاموش کردند و امروز همه ما باید حافظ خط رهبری، امام، ولایت و خط شهدا باشیم

امام جمعه تکاب افزود: در کشور ملاک قانون کشور است و هر کسی که روی کار آمده برای مردم قابل احترام بوده است هر چند آن انتخاب بر خلاف نظر حزب الله باشد، چرا که حزب الله قانون‌مدار است.

وی ادامه داد: مردم در سال ۸۸ به آن‌ها رای داده بودند تا امنیت کشور را حفظ کنند و وقتی دیدند در مقابل دین و انقلاب ایستادند و امنیت کشور را زیر سؤال بردند به میدان آمده و آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

حجت الاسلام برادری گفت: امروز هم فتنه‌گران فعال هستند و با ریا و تزویر به دشمنی علیه نظام ادامه می‌دهند که نمونه آن را در آبان ماه امسال مشاهده کردیم و با آموزش‌های لازم که از قبل دیده بودند می‌خواستند کشور را ناامن کنند.

وی اضافه کرد: معیار مردم در انتخابات مجلس ولایت‌مداری، دوری از باندبازی، انقلابی‌گری، صراحت لهجه، رعایت اخلاق، دفاع از حقوق مردم و نظارت بر اجرای صحیح قانون است و هر کسی می‌خواهد نماینده بشود باید این‌ شاخصه‌ها را داشته باشد.

امام جمعه تکاب بیان داشت: مردم آگاه هستند و از شورای محترم نگهبان و هیئت‌های نظارت درخواست دارند جلوی بی نظمی‌ها و بداخلاقی انتخاباتی را بگیرد.

وی در پایان گفت: مردم وعده نمی‌خواهند، نامزدهای مجلس باید با مردم صادق باشند، صادقانه حرف بزنند و دروغ نگویند و در جهت حفظ آرامش و امنیت مردم قدم بردارند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha