پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گراميداشت 9 دي در مدرسه علميه الزهرا(س) كلاردشت

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران گفت: انحراف خواص تاثیر بسزائی در کشور دارد و می تواند سرنوشت جامعه را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامی، در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت گفت: با توجه به این که استفاده از ابزار نظامی به مصلحت آمریکا در مواجهه با انقلاب اسلامی نیست، لذا دشمن از طریق جنگ نرم به علت طولانی بودن نتیجه، راهبرد سومی را در پیش گرفته که آن فشار حداکثری به جمهوری اسلامی از طریق ایجاد مشکلات اقتصادی، ناراضی کردن مردم در بستر خدمتگزاری است که در مسئله با کمی سوء تدبیر مسئولین شاهد برپایی آشوب و اغتشاش در کشور بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران افزود: دشمن در چهار دهه گذشته در مواجهه با انقلاب با راه اندازی فتنه و ... توطئه های زیادی علیه کشور ما انجام داد که با شکست روبرو شد.

وی تاکید کرد: در بین حوادث چند ساله اخیر، فتنه ۸۸ و ۹۸ از سنگین‌ترین توطئه ها بودند که فتنه ۸۸ آنقدر خطرناک بود که رهبر معظم انقلاب از آن به فتنه عمیق یاد کردند. شاید اولین بار بود که رهبری انقلاب در حوادث و توطئه این چنینی، از تعبیر فتنه استفاده کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران تصریح کرد: از جمله مولفه های های فتنه  ۸۸، شکل گیری یک نوع سازماندهی فتنه در دل انتخابات پرشور مردمی بود. دومین مولفه فتنه۸۸، حمایت خواص از  آشوب ها در پی انتخابات ریاست جمهوری بود، چرا که خواص اگر منحرف شوند می‌توانند سرنوشت ملت را تغییر دهند.

وی تاکید کرد: ۱۳ سال قبل از فتنه ۸۸، رهبر معظم انقلاب در جمع لشکریان محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) در تهران بحث عوام و خاص را مطرح و خواص را به طرفدار حق و باطل تقسیم کرده و بیان کردند که اگر خواص منحرف شوند چه بر سر جامعه می آید.

 غلامی خاطرنشان کرد: سومین مولفه فتنه ۸۸، حمایت همه جانبه بیگانگان به استکبار جهانی از جمله  انگلیسی‌ها، صهیونیستی ها و اروپایی ها از جریان فتنه بود و دیگری، اتحاد ضد انقلاب ها بر علیه  انقلاب ما  که همان مقابله با نظام جمهوری اسلامی بود.

وی اعلام کرد: هر کشوری دو مرز جغرافیایی و سیاسی برای خود تعریف می‌کند تا بتواند با حفظ آنها، کشور، امنیت مردم و تمامیت ارضی خودش را حفظ کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران تاکید کرد: دشمن با مرز سیاسی کشورها، وارد می‌شود تا مرز جغرافیایی خود را حفظ کند؛ در نتیجه امنیت مردم به خطر می‌افتد که با این تعریف مرز سیاسی ما، سوریه، لبنان، عراق و افغانستان است و همانطور که برای  مرز جغرافیایی هزینه می‌کنیم باید برای مرز سیاسی نیز  هزینه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران در پایان پنجمین مولفه فتنه ۸۸ را هم دست شدن خواسته یا ناخواسته برخی از نیروهای انقلاب با دشمنان دانست و اظهار کرد: بزرگداشت ۹ دی در تاریخ کشور ما  ماندگار شد، چرا که مردم  با بصیرت ایران، خطر بزرگی را که خطرناکتر از جنگ تحمیلی بود از انقلاب و کشور دور کردند و در این راستا نقش اول در بصیرت جامعه را رهبر انقلاب ایفا کرد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha